اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در اولویت قرار دارند

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان گفت: پروژه‌های جدید ورزشی در سال جاری آغاز نمی‌شود.

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در اولویت قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری طارم اظهار داشت: ورزش ایجاب می‌کند تا فردی که وارد صحنه ورزش می‌شود خود را از همه افراد افتاده‌تر بداند.

وی در ادامه در مورد وضعیت ورزشی شهرستان طارم افزود: جشن محرومیت‌زدایی ورزش در شهرستان طارم همزمان با دهه مبارک فجر امسال برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه مقام معظم رهبری و دولت نهم و دهم ورزش پیشرفت قابل توجهی را کرده است، ادامه داد: حوزه پروژه‌های عمرانی ورزشی از این قاعده مستثنا نبوده است و همواره در سفرهای هیئت دولت شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح بسیاری از پروژه‌های ورزشی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به توسعه‌هایی که در زیرساخت‌های ورزش استان صورت گرفته است، در دهه مبارک فجر امسال جشن محرومیت‌زدایی ورزشی در شهرستان طارم برگزار می‌شود.

رحمانی گفت: در طول این شش سال زمین‌های چند صد هکتاری از سوی شوراهای شهری و روستایی، ‌ائمه جماعات، فرمانداری‌ها و خود مردم اهدا شده است که این مهم وظیفه ما را در قبال مردم طارم چند برابر کرده است.

وی ورزش را مختص یک گروه یا افراد خاص ندانست و افزود: ورزش همه اقشار جامعه را از هر طبقه، شغل، جنسیت و رنگ را شامل می‌شود و همین مهم باعث می‌شود تا خدمت‌رسانی به همه مردم یکی از وظایف اساسی مسئولان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به استخر سرپوشیده طارم اشاره کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه اندک است، ولی با تعهدی که به مردم طارم داده‌ایم این پروژه باید امسال به بهره‌برداری برسد که امیدواریم با پیگیری‌هایی که فرماندار شهرستان طارم خواهد داشت کمبود اعتبار برطرف شود.

وی افزود: در شهرستان‌ها پروژه جدیدی نخواهیم داشت و سال 92 به سمت احداث سالن‌های تمرین خواهیم رفت.

رحمانی افزود: شهرستان‌های زنجان، خدابنده و ابهر در این حوزه نیازمند توجه ویژه‌ای هستند، که بدون شک با تعاملات خوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توان این کمبود اعتبار را تا جایی حل کرد.

وی همچنین گفت: با توجه به ادغامی که صورت گرفته است کارشناسانی در حوزه ورزش بانوان و فرهنگی و جوانان از طریق آزمون‌های استخدامی استانداری در شهرستان‌ها جذب خواهند شد، که بدون شک بخش عمده‌ای از مشکلات شهرستانها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول