اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

توجه به کیفیت و زیبایی پروژه‌های ورزشی "مهر ماندگار "ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: توجه به کیفیت و زیبایی پروژه‌های ورزشی مهر ماندگار در هنگام ساخت ضروری است.

توجه به کیفیت و زیبایی پروژه‌های ورزشی "مهر ماندگار "ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی پروژه‌های مهر ماندگار اظهار داشت: دو پروژه کوه سرخه و مجموعه پیست پاکل شازند به عنوان پروژه‌‌های مهر ماندگار انتخاب شده‌اند که باید در هنگام ساخت این پروژه‌ها به زیبایی و کیفیت ساخت توجه جدی شود.

وی تصریح کرد: بر اساس سیاست دولت پروژه‌های مهر ماندگار باید تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد که تحقق این مهم نیازمند سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان ساخت: مجموعه کوه سرخه با توجه به اینکه در فضای مناسبی در حال ساخت است می‌توان از فضاهای موجود اطراف این پروژه برای ساخت فضاهای آموزشی به منظور آموزش رشته‌هایی چون دوچرخه‌سواری کوهستان و کوهنوردی و فضاهای تفریحی، استراحت و تغذیه ورزشکاران و خانواده‌ها بهره گرفت.

ملکی بر لزوم نظارت جدی بر نحوه پیشرفت پروژه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اقلیم خاص اراک که در فصل زمستان امکان فعالیت عمرانی وجود ندارد، می‌طلبد مجریان به زمان توجه کافی داشته باشند و زمان را برای تکمیل این پروژه‌ها مدنظر قرار دهند.

وی گفت: یکی از ابرازهای لازم برای کیفی‌سازی پروژه‌ها به کارگیری مصالح خوب و مرغوب است که باید در تامین مصالح این مهم مورد توجه قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: در حال حاضر پروژه کوه سرخه و پاکل به ترتیب از 20 و 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

سعید امجدی افزود: اطلاع‌رسانی پیرامون نحوه اجرای این پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته که در این راستا جلسات هفتگی گزارش‌دهی هر هفته در اداره کل برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اجرای پروژه‌های مهر ماندگار از خدمات ارزشمند دولت به جوانان است، اطلاع‌رسانی و تبلیغات در خصوص اجرای این پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر شرکت مهندسین مشاور سیبام معاصر نیز گفت: این پروژه‌ها در حال حاضر بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا در دست ساخت هستند.

مهدی قاسم‌خانی افزود: به منظور کیفی‌سازی این پروژه‌‌ها خریداری مصالح مرغوب در دستور کار قرار گرفته است. با  توجه به اینکه این پروژه‌ها هدیه‌های ارزشمند دولت دهم به جوانان و نسل آینده به شمار می‌رود، می‌طلبد جوانان در حفظ و نگهداری از این پروژه‌ها نهایت تلاش را داشته باشند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول