اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

عمده‌ پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان، ورزشی است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: عمده‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام استان در بخش ورزش است.

عمده‌ پروژه‌های نیمه‌تمام زنجان، ورزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه بودجه استان زنجان، اظهار کرد: پروژه سلطانیه به

قیدار ـ کبودر آهنگ با اعتبار مطلوبی که در اختیار استان قرار گرفته است پیشرفت چشم‌گیری دارد.

وی با بیان اینکه محور تهم از ابتدای زنجان چهار بانده در نظر گرفته شده است، افزود: این پروژه می‌تواند از پروژه‌های مورد تاکید استان باشد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به احداث راه زنجان به منجیل و سرخه دیزج به روستای بناب تصریح کرد: مسیر منجیل به سرخه دیزج در محور کوهستانی قرار گرفته است که اگر اعتبار مطلوبی برای این محور پیش‌بینی شود برای استان راهگشا است.

وی با بیان اینکه در بخش آب احداث سه سد در نظر گرفته شده است، افزود: سد بلوک با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان تا پایان سال مالی 91 به اتمام می‌رسد.

کریمی از اختصاص 2 میلیارد و 468 میلیون تومان به سد میرزاخانلوی دوخبر داد و گفت: امیدواریم بدنه این سد در سال جاری به پایان رسیده و آبگیری این سد انجام شود.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته 2.5 میلیارد تومان برای سد بعثت هزینه شده است، یادآور شد: در سال جاری نیز دو میلیارد و 300 میلیون تومان برای ادامه روند این پروژه در نظر گرفته شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بر ضرورت انجام کار ضربتی در زمینه تامین آب شرب مردم منطقه سد بعثت تاکید کرد و افزود: با توجه عدم اختصاص بودجه لازم به این سد به عنوان پروژه ملی ضروری است مشکل آب شرب مردم منطقه حل شود.

وی از حذف دو پروژه جدید در بخش فرهنگ خبر داد و گفت: احداث رصدخانه دانش‌آموزی با 250 میلیون تومان اعتبار، احداث ساختمان جدید سینما قدس با اعتبار 260 میلیون تومان از پروژه‌های حذف شده این بخش است.

کریمی با اشاره به پروژه‌های ورزشی استان تصریح کرد: عمده‌ترین پروژه‌های نیمه تمام استان در این بخش است که از مشکلات جدی استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش بهداشت اعتبارات مطلوبی برای فعالیت‌های درمانی، بهداشتی و بحرانی منظور شده است، افزود: احداث 48 خانه بهداشت از استان زنجان از مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان است که در حال حاضر به دلیل کسری منابع در دستور کار است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اختصاص 3 میلیارد و 900 میلیون تومان به حوزه‌های علمیه زنجان یادآور شد: این اعتبار در حال حاضر توزیع شده است.

وی از اختصاص 6 میلیارد تومان به شهرک‌های صنعتی زنجان خبر داد و گفت:‌ این بودجه برای تکمیل شهرک‌های صنعتی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول