اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین ‌زهرا:

اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز جهش بزرگ ملت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه را برای جهش بزرگ ملت ایران فراهم می‌کند.

اقتصاد مقاومتی زمینه‌ساز جهش بزرگ ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام محمد‌همایون زرینه صبح امروز با جمعی از رزمندگان شهرستان بویین زهرا دیدار کرد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا در این دیدار که در دفتر وی برگزار شد، با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی امروز دشمنان را به هراس و وحشت انداخته است، اظهار کرد: ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی امروز با توکل بر خداوند متعال و پشتکاری قوی خویش تمام حربه‌های تحریم و توطئه‌ کشور‌های غربی علیه خود را شکسته و عزت دین مبین اسلام را در جهان افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه اندیشه‌های آرمانی امام خمینی (ره) سبب خیزش و جوشش ملت‌های مسلمان شده است، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان کشور امروز وظیفه دارند تا با حرکت مداوم در مسیر انقلاب و ارزش‌ها، موجب جاودانگی و اعتلای دین مقدس اسلام شده و دشمنان را به خفت و خاری وادارند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا توسعه و پیشرفت‌های چشمگیر کشور در عرصه‌های مختلف را بیانگر عزم و اراده مسئولان برای ادامه مسیر سازندگی و عمران عنوان کرد و افزود: نظام اسلامی امروز با قدرتی به تمام معنا در حال صعود و حرکت به سمت قله‌های افتخار و عزت در جهان بوده و هیچ حکومت و قدرتی نیز نمی‌تواند راه افتخار و عزت این ملت را تنگ و محدود کند.

زرینه با اشاره به اینکه فشار‌ها و تهدید‌های استکبار علیه برنامه‌های جمهوری اسلامی بیانگر ضعف و ناتوانی آنان در قبول پیشرفت‌ها و افتخارات نظام اسلامی است، عنوان کرد: دشمنان به‌گونه‌های مختلف از جمله ترور و تهدید سعی می‌کنند که اراده جوانان کشور را برای خدمت‌رسانی و تولید صنعتی و علمی کاسته و سبب مأیوس کردن ملت از اصل انقلاب و ولایت مطلقه فقیه شوند.

وی با اشاره به رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اسلامی تصریح کرد: ایشان در آن دیدار با جدیتی به تمام معنا بر اصل اقتصاد مقاومتی تأکید داشته و مردم و مسئولان کشور را به تکاپو و جهش بزرگ در عرصه‌های گوناگون دعوت می‌کردند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید در سطح کشور نهادینه شده و مسئولان با توجه ویژه به این موضوع عرصه را برای اقتدار و عزت والای ایران اسلامی در بخش‌های مختلف و مهم تولیدی فراهم کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول