اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

رمضان بهترین فرصت برای امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای احیای فریضه امروز به معروف و نهی از منکر است.

رمضان بهترین فرصت برای امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان عبدالرحمن خلیفه‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان که در محل فرمانداری بوکان تشکیل شد، اظهار داشت: ماه رمضان ماه خودسازی و تمرین تقواست و بندگان مخلص خدا در عبادت از یکدیگر در این ماه سبقت می‌گیرند.

وی تصریح کرد: باید در ماه مبارک رمضان معرفت خود را افزایش داد و همان گونه که این ماه به پایان می‌رسد روزه‌داران نیز مدارج عالیه کمال را کسب کنند.

خلیفه‌زاده خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت، مغفرت، تزکیه نفس و ماه میهمانی خدا است و روزه‌خواری در این ماه عزیز شرعاً گناه و حرام است.

وی با اشاره به فرایض ماه مبارک رمضان همه حاضران در جلسه را به مراقبت از اعمال ویژه این ماه مبارک سفارش کرد.

امام جمعه بوکان در ادامه با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران اسلامی، گفت: در این مقطع حساس که دشمن با همه وجود و از هر طریق ممکن تلاش می‌کند به میهن اسلامی ضربه بزند مردم نه تنها مرعوب نشده بلکه خود را پیوسته در حال مبارزه و پایداری می‌بینند.

خلیفه‌زاده اعلام کرد: جوانان، دانشمندان، نخبگان، دانشجویان و کارآفرینان ایران اسلامی با وجود تحریم‌های دشمنان هر روز در بخش‌های مختلف توفیقات زیادی کسب می‌کنند که این مهم نشانگر خنثی و بی‌اثر بودن تحریم‌های دشمنان علیه کشور است.

وی تصریح کرد: نام‌گذاری امسال به عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب شد تا گام‌های موثری در بالندگی و پویایی این بخش مهم برداشته شود.

خلیفه‌زاده افزود: امروز بسیاری از نیازها، قطعات و کالاهای وارداتی به همت مردم ایران اسلامی در داخل تولید می‌شود که این مهم ضمن قطع وابستگی به خارج کشور از خروج ارز نیز جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول