اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

اقتصاد مقاومتی دشمن را به زانو در می‌آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی گفت: تحمل مردم و پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی دشمن را به زانو درخواهد آورد.

اقتصاد مقاومتی دشمن را به زانو در می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان وجود برخی مشکلات در کشور را حاصل دشمنی غرب و آمریکا با ملت ایران دانست و اظهار داشت: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب ما امروز در شرایط بدر و خیبر هستیم که با وجود سختی‌ها ضربات سختی به دشمن وارد کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن، زخم خورده انقلاب و نظام است، افزود: همه خیانت‌ها و کشت و کشتارهای غرب در کشورهای اسلامی از جمله میانمار به نوعی انتقام از ملت ایران است.

خطیب جمعه همدان حضور پشت پرده آل‌سعود و حمایت‌های مالی سران وهابیت در مسائل سوریه و دیگر کشورهای اسلامی را کاملاً مشهود دانست و گفت: این اقدامات آل‌سعود نشان از ریزش و سقوط آنها دارد.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در سوریه تصریح کرد: همه تلاش‌های غرب و سران عرب در براندازی دولت سوریه با پاک‌سازی تروریست‌ها توسط ارتش آن کشور بدون نتیجه ماند.

طه‌محمدی وجود بحران مالی در اروپا و آمریکا را نشان از ضعف و بی‌کفایتی سران آنها دانست و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در شرایطی قرار داریم که کشور از ثبات کافی برخورد است و البته با وجود برخی مشکلات، تحمل مردم و پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی دشمن را به زانو درخواهد آورد.

وی در ادامه، سخنان رهبر انقلاب درباره بهره‌گیری از فضایل ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: باید در این ماه آداب الهی را برای خود به یک عادت تبدیل کرد تا به درجه اهل‌الله رسید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان از ماه رمضان با عنوان بهار قرآن، عبادت، احسان به پدر و مادر و اطعام نیازمندان یاد کرد و افزود: شقی‌ترین افراد کسانی هستند که بعد از اتمام ماه رمضان از رحمت و مغفرت خداوند بی‌نصیب بمانند.

وی با انتقاد از برپایی نمازهای عجولانه در اول وقت در مساجد سطح شهر در ماه رمضان، اضافه کرد: برپایی نمازهای اول وقت اما با عجله به بهانه‌های مختلف هیچ توفیقی را به همراه نخواهد داشت.

طه‌محمدی از هیئت‌های مذهبی و ائمه جماعات خواست نمازهای جماعت مغرب و عشاء را بعد از افطار و با آرامش و با شکوه برگزار کنند.

وی توجه رهبری به مسئله رشد جمعیت و دقت در جوان ماندن جمعیت کشور را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این راه باید مسائل و مشکلات پیش روی جوانان را نیز برطرف کرد.

پس از برگزاری نماز جمعه امروز مردم روزه‌دار همدان با حضور در راهپیمایی، با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود انزجار خود را نسبت به کشتار مردم مسلمان میانمار اعلام کردند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول