اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر تاکید کرد

بهره‌مندی از اقتصاد مقاومتی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: باید برای برطرف کردن توطئه‌های اقتصادی کشور از اقتصاد مقاومتی بهره بگیریم تا بتوانیم ترفندهای آنان را در عرصه اقتصادی خنثی کنیم.

بهره‌مندی از اقتصاد مقاومتی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این دیدار رهبر انقلاب سخنان راهبردی را مطرح کردند به طوری که اگر مسئولان و مردم به فرمایشات ایشان توجه کنند مسیر حرکت به سوی پیروزی نهایی انقلاب هموارتر می‌شود.

وی افزود: اسلام‌خواهی، مردم‌سالاری دینی، پیشرفت همه جانبه علمی، سیاسی، اقتصادی و عزت ملی آرمان‌های انقلاب ما هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: تهدید و تحریم‌های غربی‌ها واقعیت‌های منفی است اما ظرفیت‌های بالفعل مردم ایران و پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف علمی واقعیت‌های مثبتی است که با آن روبه‌رو هستیم.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: دشمن می‌خواهد با واقعیت‌سازی دروغین از طریق رسانه‌ها جامعه ما را ضعیف و خود را قوی معرفی کند اما آن چیزی را که شاهد هستیم عکس این موضوع را ثابت می‌کند و ما باید با تقویت واقعیت‌های مثبت کشور را به آرمان‌های مورد نظر پیش ببریم.

امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: دشمن بعد از ناکامی در تهاجم فرهنگی و نظامی به تهاجم اقتصادی متمرکز شده و ما همان طور که در دفاع مقدس با بسیج اقشار مختلف توانستیم توطئه‌های دشمن را ناکام بگذاریم در عرصه اقتصادی نیز باید با اقتصاد مقاومتی توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

وی گفت: مردمی کردن اقتصاد در تمام عرصه‌های تولید، عرضه و پخش، کاهش وابستگی به نفت، مدیریت مصرف، حمایت از تولید ملی، استحکام و همبستگی ملی و حرکت به سمت برنامه‌های کارشناسانه شاخصه‌های اقتصاد مقاومتی هستند.

وی با اشاره به 5 مرداد سالروز نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب گفت: نماز جمعه سراسر همدلی و همراهی است و بعد از انقلاب خدمات شایانی به نظام داشته و بیداری اسلامی نیز نشأت گرفته از اقامه نماز جمعه است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به 6 مرداد روز کارآفرینی و فنی و حرفه‌ای یادآور شد: جوانان با مهارت‌آموزی علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود به قدرت و ثروت ملی هم کمک می‌کنند.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگر از بیانات خود با بیان اینکه قدر ماه رمضان در آخرت مشخص می‌شود، گفت: قبولی سریع توبه، مضاعف شدن ثواب کارهای نیک و زمینه برای خودسازی انسان از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان گفت: هر کس در ماه رمضان نماز مستحبی بخواند از آتش جهنم در امان می‌ماند و اگر آیه‌ای از قرآن تلاوت کند ختم قرآن را انجام داده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول