اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامند:

اقتصاد مقاومتی راهگشای کشور در برابر تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامند گفت: اقتصاد مقاومتی راهگشای دفاع کشور در برابر تحریم‌های اعمال شده از سوی استکبار است.

اقتصاد مقاومتی راهگشای کشور در برابر تحریم‌هاست

حجت‌الاسلام حسن انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه توسعه و پیشرفت نظام اسلامی امروز مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌‌های هشت‌ ساله رزمندگان در ایام دفاع مقدس است، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی امروز وظیفه دارند تا ضمن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران در مسیر آنان حرکت کرده و با این کار سبب عزت و اعتلای واقعی جمهوری اسلامی شوند.

امام جمعه رامند با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی امروز توانسته‌اند با همت و عزم بلند خویش به قله‌های علوم و نبوغ در جهان دست‌ یافته و موجب تجلی اقتدار ایران در بین کشور‌های بیگانه شوند، افزود: استکبار امروز به شدت تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از ابزا‌رهایی مانند ترور، تحریم و تهدید ملت ایران را از دستیابی به آنچه حق و حقوق خویش است باز دارد اما قطعا این نقشه‌ها و دسیسه‌های آنان راه به جایی نبرده و ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی همچنان با قدرت در مسیر تکامل و اقتدار به پیش می‌روند.

وی با بیان اینکه لزوم احیای فرهنگ کارآفرینی در شرایط فعلی می‌تواند نجات بخش کشور از عقب افتادگی‌ها و تحریم‌ها باشد عنوان کرد: وظیفه نهاد‌های مسئول در این زمینه حمایت و پشتیبانی جدی و عملی از جوانان و نوجوانان مهارت‌آموز در سراسر کشور است.

امام جمعه رامند با اشاره به دیدار کارگزاران نظام اسلامی با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: سخنان و فرامین مقام معظم رهبری همواره راه و مسیر صحیح را در اختیار مسئولان و مردم قرار داده و به عنوان راهبری اساسی موجب اقتدار و عزت حقیق کشور می‌شود.

انصاری با بیان اینکه تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند گره‌گشای مبارزه با تحریم‌ها و همچنین مشکلات اقتصادی کشور باشد، تصریح کرد: در این زمینه نیز لزوم ایجاد طرح‌ها و به‌‌ کارگیری نیرو‌های زبده و کارآمد بسیار مهم بوده و مدیران دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید اهتمام ویژه‌ای به آن بورزند.

وی عنوان کرد: مسلمانان امروز باید با اراده معنوی و قدرت والای خود در برابر کینه‌توزی‌ها و فشار‌های غرب و آمریکا ایستادگی کرده و از حقوق دینی خود پاسداری کنند.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول