اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش روانسر:

روانسر برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 آمادگی کامل دارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت: مدیریت آموزش و پرورش روانسر برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 آمادگی کامل دارد.

روانسر برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراد باباخانی در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان روانسر اظهار کرد: امسال بیش از 10 میلیارد و 600 میلیون ریال برای اجرای برنامه‌های آموزشی شهرستان روانسر اختصاص یافته است.

باباخانی افزود: این اعتبار برای اجرای برنامه‌های آموزش ابتدایی، راهنمایی‌، متوسطه نظری و فنی‌و‌حرفه‌ای هزینه می‌شود.

وی تعمیر و تجهیز مدارس مقاطع مختلف تحصیلی، احداث مدرسه پنج کلاسه استثنایی، احداث مدرسه 15 کلاسه مسکن مهر روانسر و توسعه هنرستان کشاورزی این شهرستان را از مهمترین طرح‌ها عنوان کرد.

معاون فرمانداری روانسر تصریح کرد: از محل سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه 400 میلیون ریال برای هوشمندسازی مدارس این شهرستان تخصیص پیدا کرده است.

رحیم کرمی نیز گفت: از آغاز اجرای طرح هجرت 3 تاکنون بیش از 24 واحد آموزشی شهرستان روانسر با همکاری قرارگاه سازندگی بسیج و توسط دانش‌آموزان بسیجی رنگ‌آمیزی و زیبا‌سازی شده است‌.

مدیر آموزش و پرورش روانسر افزود‌: این میزان کار با شرکت 342 دانش‌آموز دختر و پسر بسیجی با 3 هزار و 420 نفر روز انجام شده و همچنین به منظور تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان با همکاری بسیج دانش‌آموزی کلاس‌های تقویتی و جبرانی در درس‌های ریاضی‌، فیزیک‌، شیمی‌، زبان‌خارجه به میزان 4 هزار و 60 نفر روز در مدارس متوسطه این شهرستان انجام شده است‌.

وی همچنین به رشد درصد قبولی دانش‌آموزان دوره راهنمایی در خرداد ماه 91 اشاره کرد و افزود: در دوره راهنمایی بیش از 82.56 درصد دانش‌آموزان در خرداد ماه 91 قبول شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته 5.08 درصد رشد داشته است‌.

کرمی تصریح کرد: برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 تمهیدات لازم از جمله سازماندهی معلمان و عوامل اجرایی مدارس‌، ساماندهی فضاهای آموزشی در این شهرستان انجام شده و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان روانسر برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6  آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول