اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر:

بانوان در عرصه‏های فرهنگی و اقتصادی مشارکت جدی داشته باشند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: با توجه به توانمندی‎ها و قابلیت‎های چشمگیر بانوان در عرصه‎های فرهنگی و اقتصادی، این قشر باید حضوری جدی و فعال در این عرصه‎ها داشته باشند.

بانوان در عرصه‏های فرهنگی و اقتصادی مشارکت جدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر زهرا عرفان صبح امروز در بازدید از کارگاه آموزشی و نمایشگاه توانمندی‎های زنان در مرکز آموزشی فنی و حرفه‎ای خواهران بوشهر اظهار داشت: بانوان باید با روحیه جهادی در کنار مردان و همدوش آنان در این عرصه‎ها مشارکت و فعالیت مؤثر داشته باشند.

وی افزود: زنان با شناخت استعدادهای درونی و قابلیت‎های خویش می‎توانند با شایسته عمل کردن در زندگی فردی و اجتماعی موجب سربلندی خانواده و توسعه جامعه شوند.

عرفان گفت: تامین شرایط و امکانات، فرآیند یاددهی و یادگیری مهارت‎های فنی و حرفه‎ای با رویکرد فرهنگی و اجتماعی ارتقای سطح دانش عمومی و تخصصی موجب کارآفرینی، تامین نیروی انسانی ماهر و کارآمد و اشتغال سالم و پایدار می‎شود. 

مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر یادآور شد: باید با فراهم کردن زمینه آموزش مهارت‎های فنی و حرفه‎ای در سطح گسترده فضای لازم را برای شکوفایی خلاقیت و بهره‎مندی از قابلیت‎ها و توانمندی‎های بانوان در عرصه‎های فرهنگی و اقتصادی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت امکانات در مناطق محروم و روستاها این امر باید در این مناطق با حساسیت و جدیت بیشتری دنبال شود.

عرفان بیان کرد: بانوان بخش مهم و تاثیرگذاری از جامعه را تشکیل می‎دهند و برای داشتن جامعه سالم، موفق و رو به رشد باید زمینه‎های رشد و سلامت روحی، جسمی و حضور فعال این قشر در اجتماع را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول