اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

ایده‌آل‌های اقتصادی رهبر انقلاب همان تحقق ایران 1404 است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: آرمان‌ها و ایده‌آل‌های مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد، همان اهدافی سند چشم‌انداز 20 ساله است که در افق ایران 1404 دیده شده است.

ایده‌آل‌های اقتصادی رهبر انقلاب همان تحقق ایران 1404 است

عباس قائدرحمت امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان ازنا در خصوص دیدار کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری نکات بسیار زیبا و مبسوطی را بیان فرمودند به ویژه اینکه رمز حرکت ملت ما در طول عمر با برکت انقلاب آرمان‌گرایی همراه با واقع‌بینی بوده است. 

این نماینده مجلس با اشاره به فرموده مقام عظمای ولایت مبنی بر اینکه در اقتصاد مقاومتی باید آرمان‌ها و ایده‌آل‌ها مد نظر قرار گرفته شود، بیان داشت: آرمان‌ها و ایده‌آل‌هایی که باید در اقتصاد ما مد نظر قرار گرفته شود، همان اهداف و برنامه‌های سند چشم‌انداز 20 ساله است که در افق ایران 1404 دیده شده است.

وی اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری باید برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت مبتنی بر واقعیات سند چشم‌انداز باشد، تا بتوانیم به اهداف مد نظر ایشان که پیشرفت نظام و آسایش مردم است، برسیم و در این راه نباید از معنویات جدا شویم و فقط به اقتصاد توسعه‌ایی بی‌اندیشم و طبق فرموده حضرت آقا با اصلاح الگوی مصرف و جهاد اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی بتوانیم از بحران‌های اقتصادی عبور افتخارآمیزی داشته باشیم. 

نماینده مردم دورود در ادامه به جلسه نمایندگان با وزرای اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: در این جلسه آخرین وضعیت اقتصادی کشور در حوزه‌های مختلف و گرانی‌های اخیر مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگان هم نقطه نظرات و دغدغه‌های خود را بیان کردند. 

قائدرحمت گفت: مشکلات اقتصادی موجود فقط به تحریم‌های غرب منتهی نمی‌شود و علت اصلی مشکلات اقتصادی ما تحریم‌ها نیست. 

نماینده مردم ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم‌ها برای ما تاکنون فرصت بوده و توانسته‌ایم در این فضا رشد و به صورت جهشی حرکت کنیم، افزود: در طول این مدت تحریم‌های گوناگون بود که ملت سرافراز ایران توانست در علوم مختلف مانند علوم هسته‌ای، نانو، IT و ... دست پیدا کنند.

 قائدرحمت گفت: ما در اقتصادمان با سیاست‌های غلط درگیر هستیم و سال به سال وضعیت ما بدتر شده است و نیاز به تجدید نظر داریم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی ما ناشی از سوء مدیریت است و مدیریت کلان نظارت و کنترل خوبی بر مدیریت دست پایین ندارد و پیش‌بینی‌های اقتصادی قوه مجریه تاکنون غلط بوده و با آزمون و خطا عمل کرده و به تذکرات صاحب‌نظران توجه نکرده است، در صورتی که باید در کارها مطالعه جامع علمی انجام و از نظرات اهل فن استفاده شود.

 وی بیان داشت: اگر سیاست‌های اقتصادی دولت اصلاح و سوء مدیریت‌ها برطرف شود و از خلاقیت‌های صاحب نظران علم اقتصاد و منویات راه‌گشای مقام معظم رهبری استفاده نماییم، می‌توانیم به تعالی برسیم و رشد کنیم.

انتهای پیام/ل۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول