اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار مقابله با تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری شرایط فعلی اقتصاد کشور را شرایطی ویژه دانست و گفت: برای این شرایط ویژه باید تدبیر ویژه داشته باشیم که در شرایط فعلی اقتصاد مقاومتی بهترین تدبیر است.

اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار مقابله با تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری این استان، ماه رمضان را فرصت فارغ شدن از تفکرات مادی دانست و اظهار داشت: رمضان ماه توبه و بازگشت از مسیر غلط است.

وی با بیان اینکه برای توبه و بازگشت از خطا ابتدا باید خطا را شناخت، افزود: رمضان یک فرصت استثنایی است که خداوند برای جبران گذشته به انسان‌ها عطا کرده است.

عنابستانی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان، اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار برای رفع مشکلات موجود دانست و گفت: برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باید هزینه‌هایی را بپردازیم و افرادی که فکر می‌کنند بدون تحمل فشار می‌توانیم به اهدافمان برسیم سخت در اشتباه هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: با توجه به شرایط موجود در اقتصاد کشور آرمانگرایی، واقع‌نگری و تدبیر در امور سه رکن اساسی برای دست‌یابی به اهداف مورد نظر است.

وی شرایط فعلی اقتصاد کشور را شرایطی ویژه دانست و گفت: برای این شرایط ویژه باید تدبیر ویژه داشته باشیم که در شرایط فعلی اقتصاد مقاومتی بهترین تدبیر است.

عنابستانی بیان کرد: باید از تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه ملت ایران به عنوان فرصتی برای شکوفایی اقتصاد و رونق آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد: مدیریت مصرف و جلوگیری از اتلاف انرژی از الزامات اولیه اقتصاد مقاومتی است.

به گفته استاندار چهارمحال و بختیاری، استفاده حداکثری از زمان، منابع و امکانات از دیگر ضروریات اولیه اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه با اشاره به اعتبارات تملک‌ دارایی‌های سرمایه‌ای این استان اظهار داشت: در سال جاری اعتبارات تملک ‌دارایی و سرمایه‌ای این استان نسبت به سال گذشته 17.9 درصد رشد داشته است.

عنابستانی یادآور شد: اعتبارات هزینه‌ای این استان نیز در سال جاری نسبت به سال گذشته 11.9 درصد رشد داشته است.

وی امنیت شبکه‌ داده‌های اطلاعاتی این استان را ضروری دانست و گفت: این موضوع باید به دغدغه اصلی مدیران دستگاه‌ها تبدیل شود.

وی با بیان اینکه انتصابات روسای شهرستانی باید دوجهی انجام گیرد، افزود: انتصاب روسای ادارات شهرستانی باید با هماهنگی فرماندار و مدیر دستگاه مربوطه انجام گیرد.

عنابستانی با اشاره به نزدیک شدن روز جهانی قدس گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تمامی اقدامات لازم را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این مراسم انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به طرح‌های مهر ماندگار در این استان، گفت: این استان 30 طرح ملی و 91 طرح استانی در طرح‌های مهر ماندگار دارد که مدیران دستگاه‌ها باید تمام اقدامات لازم را برای به سرانجام رساندن این پروژه‌ها انجام دهند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول