اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار قزوین تأکید کرد

توسعه فعالیت‌های جهادی بسیج در روستاها

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار قزوین با تأکید بر توسعه فعالیت‌های جهادی در روستاها در تعامل و همکاری‌ دستگاه‌های اجرایی با بسیج در این زمینه تأکید کرد.

توسعه فعالیت‌های جهادی بسیج در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ظهر امروز منوچهر حبیبی در حاشیه بازدید از عرصه‌های سازندگی جهادی در روستای شیرین‌سو بخش طارم قزوین، اظهار کرد: یکی از مشکلات این روستا رسیدگی به محوطه دبستان روستا است که باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا مدرسه محل تربیت دانش‌آموزان است و این محل باید مناسب و شایسته دانش‌آموزان باشد.

وی افزود: اگر این روستا صد خانوار داشته باشد طرح آسفالت معابر آن نیز در دست اقدام است.

معاون عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: 600 روستای بالای 20 خانوار در استان قزوین وجود دارد که در 300 روستا طرح هادی آغاز شده و مابقی نیز با توجه به اولویت‌ها ادامه پیدا می‌کند.

حبیبی تصریح کرد: 50 روستا نیز در سال جدید در برنامه طرح هادی قرار دارد.

گفتنی است روستای شیرین سو از روستاهای بخش طارم است که دانشجویان دانشگاه کار و ناحیه امام سجاد (ع) با حضور در این روستا به فعالیت‌هایی از قبیل نقاشی، آموزش قرائت قرآن، طرح و نقاشی روی دیوار، فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی مشغول هستند.

همچنین مشکلاتی از قبیل آسفالت معابر، جدول‌کشی آن‌ها و همچنین معضلات ناشی از فعالیت‌های عمرانی افراد روستا از جمله مطالبات روستاییان در دیدار با منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار قزوین بود.

همچنین در ادامه این دیدار علیجان توکلی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با تأکید بر گسترش و توسعه فعالیت‌های جهادی در مناطق دور افتاده از زحمات ناحیه بسیج دانشجویی، ناحیه امام سجاد (ع) قزوین و همچنین اقشار مختلف بسیج در عرصه فعالیت‌های جهادی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است دیدار مسئولان استانی از عرصه‌های جهادی بخش طارم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول