اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی کشور خبر داد:

فعالیت 1800 گروه جهادی در سراسر کشور

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: یک‌هزار و 800 گروه جهادی در سراسر کشور فعالیت دارند.

فعالیت 1800 گروه جهادی در سراسر کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مجید خراسانی شامگاه چهارشنبه در دهمین همایش دانشجویان طرح هجرت لرستان در خرم‌آباد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهادگران مظهر مجسم آیه‌های قرآن هستند، اظهار داشت: حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی از 10 سال پیش با محوریت بسیج دانشجویی در کشور آغاز شده و با حمایت‌های مقام معظم رهبری امروز به سطح بسیار خوبی از نظر کمی و کیفی رسیده است.
وی با ابراز امیدواری از برگزاری هرچه با شکوه‌تر اردوهای جهادی هر سال نسبت به سال گذشته گفت: خوشبختانه این حرکت با تلاش سپاه، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرای استان تقویت و حمایت می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه امروز در نقطه عطف اردو‌های جهادی قرار داریم، بیان کرد: فرهنگ جهادی فرهنگی نو، پویا و قابل ارائه برای بشری است.
وی حرکت‌های جهادی را حرکتی اعتقادی و ارزشی دانست و تصریح کرد: ما باید با معرفی شاخص‌ها مسیر عبور این گروه‌ها را از گردنه‌ها شفاف کنیم.
مسئول بسیج سازندگی کشور ادامه داد: علاوه بر فعالیت یک‌هزار و 800 گروه دانشجویی در دانشگاه‌های سراسر کشور، 50 گروه از طلاب حوزه‌های علمیه و مساجد نیز فعال شده و 50 گروه جهادی دیگر نیز در مساجد کشور شکل گرفته است.
خراسانی با معرفی حرکت جهادی به عنوان نمود ایثار، شور و نشاط، و حرکتی منسجم و الهام بخش برای ملل اسلامی خاطرنشان کرد: امروز راه کارآمد سازی نظام اسلامی حرکت‌های جهادی هستند.
مسئول بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه اردوهای جهادی هم اکنون در همه دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی فراگیر است از دانشگاه‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرای استان و دانشجویان جهادگر تقدیر و تشکر کرد.
خراسانی خاطرنشان کرد: طی10 سال فعالیت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بیش از 6 هزار طرح در بخش راه‌سازی، مدرسه سازی، ساخت مسجد، آب‌رسانی، ساخت پل و ساخت خانه بهداشت توسط گروه‌های جهادی در اقصی نقاط کشور اجرا شده است. 
همایش طرح هجرت دانشجویی استان لرستان شامگاه چهارشنبه در سالن همایش سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد، که در این همایش گروه‌های جهادی دانشگاه‌های مختلف استان لرستان شرکت داشتند و گزارشی از عملکرد صورت گرفته در سطح این استان توسط گروه‌های جهادی ارائه و از گروه‌های برتر نیز تجلیل شد.
انتهای پیام/ح20  
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول