اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ملایر:

فعالیت‌های فرهنگی حرکتی جهادی می‌طلبد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ملایر گفت: موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی حرکت جهادی می‌طلبد.

فعالیت‌های فرهنگی حرکتی جهادی می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهمن امانی صبح امروز دوشنبه در همایش تجلیل از فعالان فرهنگی دانشگاه ملایر با بیان اینکه کار فرهنگی حرکتی بزرگ و زمان‌بر است، افزود: کسانی که در جبهه فعالیت فرهنگی هستند باید حق جهاد را به جا آورند و حرکت باید حرکتی برای پیشبرد اهداف نظام و تاثیرگذار باشد.

وی گفت: کارهای فرهنگی در ایجاد روحیه شاد و استعدادیابی دانشجویان نقش بسزایی دارد و پاسخی در برابر تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن خواهد بود.

رئیس دانشگاه ملایر ابراز داشت: کسی که در راه فعالیت‌های فرهنگی گام بر می‌دارند باید حرکتی جهادی کند که این مهم تلاش مضاعف می‌طلبد که در این راستا دانشگاه ملایر سنگ تمام گذاشته است.

وی به کسب رتبه برتر دانشگاه ملایر در بخش فرهنگی بین دانشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: به طور قطع همه این موفقیت‌ها با تلاش و همکاری بدنه دانشجویی دانشگاه به دست آمده است.

امانی تأکید کرد: تمام فعالان از جمله تشکل‌های جامعه اسلامی، کانون قرآن، بسیج دانشجویی، انجمن‌های علمی و اساتید و... در کنار هم و با همت و تعامل باعث این موفقیت شدند و امیدواریم این تعامل برای موفقیت‌های بیشتر همچنان ادامه داشته باشد.

وی در ادامه به امتیاز کسب شده توسط دانشگاه ملایر در قسمت فرهنگی پرداخت و تصریح کرد: این انتخاب بر اساس شاخص‌های مختلف بوده و تمام زمینه‌ها در آن نظرسنجی شده بود.

رئیس دانشگاه ملایر ابراز داشت: در ارزیابی این موضوع، موفقیت‌های تشکل‌های اسلامی، بسیج، کانون‌های فرهنگی، حضور در فضای مجازی، ساختار فرهنگی و کرسی‌های آزاداندیشی و... لحاظ شده که ملایر امتیاز بالایی بین دانشگاه‌های کشور به دست آورد.

در ادامه چند تن از دانشجویان و فعالان فرهنگی دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها مطرح کردند.

در پایان این مراسم از 34 نفر از فعالان فرهنگی دانشگاه و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه ملایر با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول