اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان:

یک ساعت فعالیت جهادی از هزاران ساعت کلاس تئوری مفید‌تر است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تاکستان گفت: یک ساعت کار و فعالیت جهادی از هزاران ساعت کلاس تئوری مفیدتر و ارزشمند‌تر است.

یک ساعت فعالیت جهادی از هزاران ساعت کلاس تئوری مفید‌تر است

محسن چگینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه نقش اردو‌های جهادی در توسعه و پیشرفت همه‌جانبه در کشور بسیار مهم و اثر‌گذار است، اظهار کرد: مفهوم اردو‌های جهادی این است که موجب آشنایی هر‌چه بیشتر دانشجویان و جوانان با فرهنگ کار و تلاش شده و زمینه را برای جهش اقتصادی در استان‌ها و شهر‌های مختلف کشور فراهم‌ کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ آزاد واحد تاکستان افزود: همه باید این دغدغه را داشته باشند که معنا و مفهوم اردو‌های جهادی و سازندگی به طور کامل در جامعه تحقق یافته و عرصه برای حضور حداکثری دانشجویان در این طرح عزم فراهم شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی به عنوان نیرو‌هایی با نشاط و با انگیزه به طور حتم می‌‌توانند سهم بسزایی را در عمران و آبادانی کشور داشته‌ باشند، عنوان کرد: انگیزه بسیار چشمگیر و بالای نسل جوان در هر کاری همواره می‌تواند سبب ظهور جهشی عظیم در آن فعالیت شده و سلامت همه‌جانبه کشور را در بخش‌های مختلف تضمین کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ آزاد واحد تاکستان با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که سالیانه از سوی دانشجویان و نهاد‌های فرهنگی در سطح وسیع صورت می‌پذیرد، افزود: جذب و گرایش دادن دانشجویان به امور فرهنگی باید در اولویت برنامه‌های متولیان دانشگاه‌ها قرار داشته باشد و با تلاش و کوشش بیشتر مقدمات توسعه فرهنگی جامعه فراهم شود.

چگینی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف همواره ثابت‌قدم و جزو گرو‌ه‌های پیشرو است، تصریح کرد: امروز جوانان و نوجوانان نظام اسلامی با قدرت معنوی و روحیه جهاد‌گونه خود موجب ایجاد مسیری در کشور شده‌اند که دشمنان و استکبار به شدت از آن می‌ترسند و همواره به دنبال این هستند که با ضربه اعتقادی به جوانان این مسیر عظیم را مسدود و منحرف کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان در ایام برپایی اردو‌های جهادی به طور کامل به مفاهیمی نظیر ایثار، تلاش، تعهد، جامعه‌پرستی، فرهنگ و جمعی بودن آشنا شده و همه این مسائل را می‌آموزند، اضافه کرد: می‌توان این‌گونه برداشت کرد که در حقیقت یک ساعت کار در عرصه جهادی از هزاران ساعت درس و کار تئوری، ارزشمند‌تر و مفید‌تراست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌ آزاد واحد تاکستان در خاتمه با اشاره به لزوم پیگیری حوزه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها خاطر‌نشان کرد: همه موظفیم که با کار و تلاش در عرصه عمرانی زمینه را برای تحقق کامل فرامین و سخنان مقام معظم رهبری در این عرصه را مهیا کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول