اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی منشأ خدمات بزرگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: فعالیت و تلاش گروه‌های جهادی دانشجویی خدمات بزرگی را برای مردم به ارمغان آورده است.

فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی منشأ خدمات بزرگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی پیش از ظهر امروز در بازدید از فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویان در بخش جبالبارز جنوبی از توابع شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جهموری اسلامی روحیه جهادی در میان دانشگاهیان افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این امر برای ایران اسلامی یک ارزش محسوب می‌شود، افزود: آنچه امروز به واسطه فعالیت‌ گروه‌های جهادی در مناطق مختلف و محروم کشور صورت می‌گیرد در راستای ارزش‌های اسلامی است.‌

مشایخی تصریح کرد: کار و تلاش گروه‌های جهادی دانشجویی خدمات بزرگی را برای مردم به ارمغان آورده و توانسته است در مسیر خدماتی که دولت در مناطق محروم ارائه می‌کند، رشد بیشتری داشته باشد.

وی ابراز داشت: مهم‌ترین چیزی که گروه‌های جهادی می‌توانند به آن بپردازند، کارهای فرهنگی است که تاکنون موفقیت‌های این گروه‌ها را دو برابر کرده است، زیرا از طریق امور فرهنگی و با ترویج روحیه جهادی می‌توان خدمات بزرگ عمرانی را در مناطق محروم انجام داد.

مشایخی بیان داشت: مدیران شهرستان عنبرآباد از بدو ورود گروه‌های جهادی در مناطق محروم این شهرستان به ویژه بخش جبالبارز جنوبی، تمام توان و ظرفیت‌های اداری موجود را به کار بسته‌ تا بتوانند به کمک گروه‌های جهادی خدمات‌رسانی به مردم محروم را افزایش دهند.

وی اذعان داشت: این گروه‌های جهادی تاکنون در زمینه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، خدماتی و ... تاکنون اقدامات خوب و مؤثری را انجام داده‌اند که باید تلاش شود تا از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

به گزارش فارس، گروه جهادی مستقر در بخش جبالبارز جنوبی از توابع شهرستان عنبرآباد متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و حوزه‌های علمیه تهران و قم مشغول خدمات‌رسانی به مردم محروم این مناطق هستند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول