اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بابل:

تجهیزات آموزشی فنی و حرفه‌ای بابل به فرسودگی رسید

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بابل فرسوده و اسقاطی بودن تجهیزات آموزشی و کمبود فضای آموزشی را از دیگر مشکلات این مرکز عنوان کرد و گفت: برای ترمیم و تعمیر کارگاه‌ها به 900 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

تجهیزات آموزشی فنی و حرفه‌ای بابل به فرسودگی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، غلامعلی فلاح پیش‌ازظهر امروز در بازدید نماینده مردم بابل در مجلس از مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بابلT اظهار داشت: سرانه فضای آموزشی فنی و حرفه‌ای در سال 85 در شهرستان بابل حدود 3 هزار و 500 متر مربع بوده است که در حال حاضر به 9 هزار و 500 متر مربع افزایش یافته است.

وی از برگزاری 695 هزارساعت آموزش در بخش‌های مختلف کارگاهی خبر داد و تصریح کرد: آموزش در مرکز، ندامتگاه‌ها، پادگان‌ها، کارخانجات و صنایع، آموزش‌های ضمن کار و ضمن خدمت، آموزش‌های روستایی، آموزش‌های دانشجویان، آموزش در قالب استاد و شاگردی، آموزش در قالب تفاهمنامه با بسیج سازندگی، کانون مهندسان، کانون بسیج مهندسان و فعالیت در زمینه ساماندهی کارگران ساختمانی از جمله فعالیت‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای بابل بوده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان بابل بیان داشت: در حال حاضر 123 آموزشگاه آزاد فعال در سطح شهرستان بابل غیر از شهر امیرکلا در رشته‌های مختلف خدمات مهارت آموزش فنی و حرفه‌ای مشغول ارائه خدمات به شهروندان بابلی هستند.

وی فرسوده بودن کارگاه درودگری و کارگاه تاسیسات را از مهم‌ترین مشکلات مرکز فنی و حرفه‌ای بابل برشمرد و خاطرنشان کرد: بیشتر کارگاه‌ها از جمله کارگاه درودگری و کارگاه تاسیسات نیاز به تعمیرات اساسی داشته و برای ارتقای رشته‌های آموزشی مناسب نیستند.

فلاح فرسوده و اسقاطی بودن تجهیزات آموزشی و کمبود فضای آموزشی را از دیگر مشکلات مرکز فنی و حرفه‌ای بابل عنوان کرد و بیان داشت: برای ترمیم و تعمیر کارگاه‌ها به 900 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای پسران بابل، ساخت یک ساختمان چهار طبقه به متراژ 2هزار و 400 مترمربع برای مهارت‌سازی فضای آموزشی در رشته‌های تعمیرکار لوازم خانگی گردنده، کارگاه‌های مهارت پیشرفته، هیدرولیک پنوماتیک و تعمیرکار برق خودرو در بابل را ضروری برشمرد.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول