اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مفتح به جوانان معرفی شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مفتح را به مردم و جوانان بیشتر معرفی کنیم تا آنها با آشنایی با این مرکز بتوانند حرفه مورد علاقه خود را به‌صورت حرفه‌ای فرا بگیرند.

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مفتح به جوانان معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری و هیئت همراهش به‌مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 25 شهید مفتح ورامین بازدید کردند.

فرماندار شهرستان ورامین با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 25 شهید مفتح ورامین از فعالیت‌های این مرکز بازدید به‌عمل آورد و پس از آن به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستان در سالن جلسات این مرکز با ریاست مرکز فنی و حرفه‌ای جلسه‌ای برگزار کردند.

منصوری در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات ریاست مرکز گفت: متاسفانه از همه ظرفیت‌های این مرکز استفاده نمی‌شود که باید با برقراری تعامل بین این مرکز و مدیران ادارات از همه ظرفیت‌ها بهره‌برداری شود.

فرماندار شهرستان ورامین تاکید کرد: باید این مرکز را به مردم و جوانان بیشتر معرفی کنیم تا آنها با آشنایی با این مرکز بتوانند حرفه مورد علاقه خود را به‌صورت حرفه‌ای فرا بگیرند و با استفاده از مدرکی که از این مرکز دریافت می‌کنند، بتوانند تسهیل در انجام مراحل قانونی دریافت تسهیلات برای ایجاد شغل خود صورت دهند.

این گزارش حاکی است، در این جلسه مصوب شد رؤسای ادارات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت با تعامل با این مرکز، دوره‌های آموزشی خود را برگزار کنند و مرکز نیز موظف شد برای کارآموزان معرفی شده از سوی ادارات گواهی‌نامه صادر کند. 

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول