اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسات کارآموزی آزاد فنی و حرفه‌ای یزد خبر داد

ارائه 110 حرفه آموزشی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان یزد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور مؤسسات کارآموزی آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: بیش از 6 هزار کارآموز یزدی در دوره‌های مهارت‌آموزی در 110 حرفه شرکت کردند.

ارائه 110 حرفه آموزشی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان یزد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد، محمدرضا سلطانی از مهارت‌آموزی 6 هزار و 810 نفر در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان یزد خبر داد و اظهار داشت: تعهد آموزش مهارت در آموزشگاه‌های آزاد استان در سه ماه نخست سال جاری 775 هزار نفر ساعت در نظر گرفته شده بود که فنی و حرفه‌ای موفق به ارائه یک میلیون و 181 هزار نفرساعت شده است.

وی میزان رشد اجرای مهارت‌آموزی نسبت به تعهد در نظر گرفته شده را 152 درصد اعلام کرد.

سلطانی بیان کرد: مهارت آموختگان در 916 دوره شامل 745 دوره در بخش خدماتی، 162 دوره در بخش صنعت و 9 دوره در بخش کشاورزی شرکت داشته‌اند.

وی افزود: این آموزش‌ها توسط 211 آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد و 288 مربی به مهارت‌آموزان ارائه شده است.

رئیس اداره امور مؤسسات کارآموزی آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد یادآور شد: از تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌ها، 4 هزار و 133 نفر معادل 60 درصد شرکت‌کنندگان به بخش آزمون معرفی شده‌اند.

سلطانی، آموزش 44 نفر از مدیران، برگزاری دوره‌های تخصصی و عمومی برای 150 نفر از مربیان، انجام 405 بازرسی از آموزشگاه‌های آزاد کل استان و شناسایی 13 مؤسسه غیر مجاز را نیز از عملکرد اداره امور مؤسسات کارآموزی آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد در سه ماه نخست سال جاری برشمرد.

انتهای‌پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول