اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان شهرهای مازندران با کلام وحی

محفل قرآنی قاری مصری به شهرستان رامسر رسید

خبرگزاری فارس: محفل قرآنی قاری برجسته مصری در ماه رمضان به شهرستان رامسر رسید.

محفل قرآنی قاری مصری به شهرستان رامسر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محفل انسی با قرآن به میزبانی اداره اوقاف شهرستان رامسر پیش از ظهر امروز در مسجد آرامگاه بی‌بی سکینه رمک برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان رامسر در این باره گفت: ماه رمضان ماه خوبی‌ها است که قرائت قرآن کریم در این ماه بزرگ بسیار توصیه شده است.

حجت‌الاسلام حسین قبادی در ادامه بیان داشت: به منظور حفظ و اعتلای قرآن و فرهنگ قرآنی، تمام تلاش ما بر آن بوده است که ثبت‌نام از علاقه‌مندان، قاریان و حافظان قرآن صورت گیرد به امید اینکه در هر منزلی قاری و یا حافظ قرآنی داشته باشیم.

در ادامه محفل انسی با قرآن، تلاوت قرآن توسط استاد فاروق احمد ضیف برگزار شد.

استاد فاروق احمد احمد ضیف قاری برجسته مصری که سفر خود به مازندران را از روز چهارشنبه گذشته آغاز کرده در سفر به چند شهر مازندران با تلاوت گرم و دلنشین آیات وحی باعث ایجاد شور و شوق زیادی بین قرآن دوستان شد.

این قاری مصری تاکنون در آستانه امامزاده عبدالحق(ع) بهشهر، امامزاده عباس(ع) ساری، مسجد جامع نکا، مؤسسه قرآنی نورالهدی ساری، امامزاده طاهر قائمشهر، امامزاده قاسم(ع) بابل، امامزاده سیدنظام الدین(ع) بندپی، امامزاده قاسم(ع) محمودآباد و امامزاده قاسم(ع) فریدونکنار تلاوت داشته است.

استاد احمد ضیف در ادامه سفر خود به مازندران امشب در امامزاده آقا پلاسید رامسر و امامزاده سید‌حسین‌(ع) شیرود تنکابن نیز به تلاوت کلام الله مجید می‌پردازد.

انتهای‌پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول