اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران عنوان کرد

دانشگاه آزاد گچساران مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات آزمایشگاهی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان اینکه این دانشگاه مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات آزمایشگاهی است، گفت: آزمایشگاه مرکزی این واحد دانشگاهی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی بهره‌برداری قرار دارد.

دانشگاه آزاد گچساران مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات آزمایشگاهی است

سید یعقوب زراعت‌کیش ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: عصر دانش و نو‌آوری منبع اصلی رقابت اقتصاد جهانی بوده و نظام آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تلاش می‌کند تا از دانش تولید شده در راستای افزایش نو‌آوری و کمک به تولید استفاده کند.

وی با تأکید بر استفاده از ابزار کمک آموزشی جدید و به روز در دانشگاه‌ها یادآور شد: در راستای استفاده از این ابزار‌های نوین باید به اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه‌ها آموزش‌های لازم ارائه شود.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران بیان داشت: به منظور ارتقای سطح آموزشی باید زیرساخت‌های آموزشی دانشگاه‌ها نیز اصلاح شود.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه آزاد گچساران 4 هزار متر مربع مساحت دارد

زراعت‌کیش با بیان اینکه دانشجو باید در فضاهای آزمایشگاهی و کاربردی قرار گرفته و مورد ارزیابی واقع شود، ابراز داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از امکانات، تجهیزات و وسائل آزمایشگاهی مجهز و مدرن بهره‌مند است.

وی تلاش برای ارتقا و تجهیز هر چه بیشتر آزمایشگاه‌ها و فضاهای آموزشی این واحد دانشگاهی را از اولویت‌های آموزشی عنوان کرد و بیان داشت: آزمایشگاه نفت گچساران به‌عنوان آزمایشگاه پایه و ریشه‌ای با تجهیزات پیشرفته و مناسب در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و بخش عمده‌ای از نیازهای آزمایشگاهی این دانشگاه برطرف شده است.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران با اشاره به خرید تجهیزات مدرن و مورد نیاز برای آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی گچساران، تصریح کرد: این آزمایشگاه که نیاز به تجهیز آن از مدت‌ها پیش لازم و ضروری بود، با پیگیری‌های صورت‌ گرفته اکنون مورد استفاده دانشجویان قرار دارد.

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران پیشرفت‌های مطلوبی در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی داشته و عملیات تکمیلی ساختمان جدید آزمایشگاه این واحد در چهار طبقه و با مساحت حدود 4 هزار مترمربع، پیشرفت 90 درصدی دارد.

زراعت‌کیش با اشاره به خرید تجهیزات جدید آزمایشگاهی برای دانشگاه آزاد اسلامی گچساران بیان داشت: آزمایشگاه‌های این دانشگاه به پیشرفته‌ترین تجهیزات مجهز بوده و دانشجویان برای یادگیری علوم آزمایشگاهی مشکلی ندارند.

وی ادامه داد: برای احداث ساختمان آزمایشگاه مرکزی افزون بر 3 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول