اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری خبر داد

تحصیل 70 درصدی دانشجویان شاهد در دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: بر اساس اعلام ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، حدود 70 درصد دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند.

تحصیل 70 درصدی دانشجویان شاهد در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از شهرستان ساری، کیومرث نیازآذری ظهر امروز در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ساری، ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را بسیار مهم خواند.

وی گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر گنجینه‌های ارزشمند و ماندگار ایثار و فداکاری هستند و پیگیری امور آموزشی و پرورشی آنان افتخاری بزرگ برای ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری افزود: تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا دانشجویان شاهد و ایثارگر دغدغه تحصیلی نداشته باشند و همه ما در قبال خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران مدیون هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با برگزاری کلاس‌های تقویتی و مشاوره تخصصی به مشکلات آموزشی، عاطفی و روانی دانشجویان شاهد و ایثارگر  توجه جدی شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا فرزندان شاهد و ایثارگر نیز از فرصت‌های مناسب آموزشی ایجاد شده حداکثر بهره و استفاده را ببرند و در سنگر علم و دانش و با تولید علم و اختراعات و نوآوری‌های خود زینت‌بخش دانشگاه باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر در حال تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی ساری را 500 نفر اعلام کرد و تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس اعلام ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی حدود 70 درصد دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستند.

به گزارش فارس، در این نشست که عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز حضور داشت در مورد روند تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی ساری بحث و تبادل نظر شد و در زمینه برگزاری کلاس‌های تقویتی، کلاس‌های تخصصی مشاوره و برگزاری اردوها تصمیماتی گرفته شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول