اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین

تیم روبوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تجلیل شد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین از تیم روبوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تجلیل کرد.

تیم روبوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین طی مراسمی با حضور حسین قدیانی رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور، معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان قزوین و حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از تیم روبوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سالن اجتماعات سپاه صاحب‌الامر این استان تجلیل کرد.

تیم مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی روبوکاپ 2012 مکزیک موفق شد با کسب چندین رتبه برتر، عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها را از آن خود کند.

همچنین تیم روبوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تا به امروز 19 کاپ خود را به آستان قدس رضوی تقدیم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این مراسم با بیان اینکه هر کاری که بتوانیم برای عزت و سربلندی کشور انجام می‌دهیم، اظهار کرد: اعضای تیم روبوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تمام سعی و تلاششان را برای پیشرفت صنعت کشور می‌کنند و با کار شبانه‌روزی برای سربلندی کشور گام برمی‌دارند.

مرتضی موسی‌خانی با گلایه از عدم حضور برخی مسئولان برای بازدید از پیشرفت‌های روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین افزود: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از حضور مسئولان برای بازدید از توانمندی‌های روباتیک این دانشگاه استقبال می‌کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که وجود داشت موفق شد روبات‌های امدادگر و فوتبالیست را بسازد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می‌تواند هر روباتی را با دست فرزندان نظام جمهوری اسلامی و با تکنولوژی روز طراحی کند.

در پایان مراسم طی احکامی از رئیس و اعضای تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تقدیر به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول