اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان قدس خواستار شد

تسریع در تکمیل مصلای قدس

خبرگزاری فارس: امام جمعه قدس از مسئولان این شهرستان خواست تا تلاش بیشتری برای تسریع در تکمیل پروژه فرهنگی مذهبی مصلای قدس داشته باشند.

تسریع در تکمیل مصلای قدس

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب طی سال‌های اخیر تهاجم فرهنگی بی‌وقفه‌ای را علیه آرمان‌ها و اصول ملت ایران انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: همانطور که ولی‌امر مسلمین رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرموده‌اند، باید از همه ابزارهایی که در اختیار داریم برای پیروزی در جنگ نرم استفاده کنیم.

امام جمعه شهرستان قدس تاکید کرد: در چنین شرایطی برای ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان باید جوانان را جذب تعالیم دینی کرده و آنها را برای مقابله با فرهنگ‌ستیزان غربی آماده کنیم.

میراحمدی ادامه داد: به طور قطع حضور جوانان در مساجد و اماکن مذهبی و دینی در آماده‌سازی فکری و روحی آنها تاثیر بسیاری داشته است و به همین دلیل نیازمند توسعه اماکن مذهبی در سراسر کشور به ویژه شهرستان قدس هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش موثر در آگاهی‌ بخشی نماز سیاسی عبادی جمعه گفت: در همین رابطه طرح احداث و تکمیل مصلای نماز جمعه در شهرستان قدس اجرایی شده و هم‌اکنون در دست انجام است.

امام جمعه شهرستان قدس تاکید کرد: این پروژه مذهبی فرهنگی باید با سرعت قابل قبولی اجرایی شود؛ در حال حاضر برای تکمیل مصلای شهرستان قدس نیازمند تخصیص بودجه هستیم.

میراحمدی با بیان اینکه تکمیل و بهره‌برداری نهایی از این پروژه نیازمند بودجه‌ای حدود 3 میلیارد تومان است، گفت: از مسئولان انتظار داریم که در تامین این بودجه توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مردمی که هر جمعه برای انجام فرایض دینی خود در نماز جمعه شرکت می‌کنند، انتظار دارند که انجام عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی این طرح با سرعت بیشتری اجرا شود.

میراحمدی در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع مردم خیر و خداجوی قدس و نهادهای مرتبط از جمله شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در حد توان حاضر به همراهی برای تکمیل مصلای نماز جمعه این شهرستان هستند.

انتهای‌پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول