اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان خبر داد

برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در اماکن مذهبی تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان از برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد و اماکن مذهبی این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن در اماکن مذهبی تاکستان

حجت‌الاسلام محمد‌رضا میرزایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه مسلمانان و به ویژه شیعیان در ایام پرخیر و برکت این ماه از خداوند متعال می‌خواهند تا آنها را هدایت کرده و راه سعادت را به آن‌ها نشان دهد، اظهار کرد: مقصود از انجام تمام اعمال و عبادات در این ماه پرخیر و برکت دست‌‌یابی به رحمت و مغفرت الهی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان افزود: دوستی و محبت نسبت به خداوند متعال همواره سبب زنده و با طراوات شدن روح و جان انسان‌ها شده و مسلمانان را از گزند آفات روحی حفاظت کرده و دور نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه انجام عبادت و نیایش‌های خالصانه در درگاه الهی به عنوان والاترین ارزش و مقام برای تمام انسان‌ها و به‌ویژه اقشار مسلمانان است، عنوان کرد: اولیای الهی نیز همواره باتوجه به عرصه‌های معنوی و اطاعت بی‌چون و چرا از اوامر الهی موفق شدند به قله‌های رفیع و جاودانه تقوا و دانایی دست یابند و مردم دیگر را نیز به نور الهی دعوت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و معنوی بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در ایام حیات خویش تصریح کرد: قوت قلب و اراده  بسیار معنوی و قوی ایشان همواره موجب این می‌شد که رزمندگان و بسیجیان در جبهه‌های حق علیه باطل با انگیزه و ایمان بیشتری به مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان و دژخیمان بپردازند.

میرزایی با بیان اینکه امروز فرهنگ غرب به عنوان تهدید و هشداری جدی برای جوانان و نوجوانان کشور به حساب می‌آید عنوان کرد: باید تلاش کرد تا با فراهم‌ کردن زمینه‌های لازم عرصه برای شکوفایی و اعتلای فرهنگی و مذهبی کشور مهیا شده و دشمنان شکست بخورند.

وی با اشاره به برگزاری کرسی‌های مختلف تلاوت قرآن کریم همزمان با ایام ماه پرخیر و برکت رمضان در مساجد و امکان مذهبی شهرستان تاکستان عنوان کرد: این محافل با حضور خیل عظیم شهروندان و به‌ویژه جوانان و نوجوانان به صورت مداوم هر شب در این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان افزود: امیدواریم که با تلاش و همت مضاعف مسولان زمینه برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در سطح جامعه اسلامی فراهم شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول