اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب آبادان خواستار شد:

مشارکت جدی مسئولان آبادان در جشن گلریزان

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب آبادان خواستار مشارکت جدی مسئولان آبادان در جشن گلریزان به‌منظور حمایه هر چه بیشتر از خانواده زندانیان شد.

مشارکت جدی مسئولان آبادان در جشن گلریزان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، اصغر مهرنیا عصر امروز در مراسم آئین گلریزان زندانیان و خانواده‌های آنها که در محل خانه معلم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: جرائم غیرعمد شامل آن دسته از اعمالی می‌شود که ناخواسته توسط فرد صورت گرفته و آن را روانه زندان می‌کند.
وی افزود: در این راستا ممکن است این شائبه در مورد دستگاه قضا پیش آید که ما خود متهمان را روانه زندان می‌کنیم و بعداً در ازای جمع‌آوری حمایت‌های مالی جشن گلریزان در راستای آزادی و رهایی آنها می‌کوشیم.
دادستان عمومی و انقلاب آبادان با اشاره به اینکه فلسفه با این‌گونه مجرمان در مرحله اول احیا و حفظ حقوق شاکی است تصریح کرد: جایی که ابطال حق صورت گیرد دستگاه قضا وظیفه دارد بنا بر شرع، عرف و قوانین تعیین شده به یاری محق بشتابد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری جشن گلریزان گفت: خانواده‌های زندانیان به‌عنوان یک اصل مهم و اساسی بدون در نظر گرفتن جرمی که سرپرست خانواده مرتکب شده باید مورد حمایت قرار گیرند.
مهرنیا اضافه کرد: زیرا در این بین خانواده مجرم مرتکب هیچ‌گونه خطا و یا جرمی نشده و تنها فرد مجرم باید مجازات شود.
وی با بیان اینکه با کمک و حمایت‌های مالی و مادی به خانواده‌های زندانیان برگی زرین در کارنامه اخروی‌مان ثبت کنیم افزود: توجه به خانواده های زندانیان به ویژه در مسائل فرهنگی و فکری ضروری است.
دادستان عمومی و انقلاب آبادان با اظهار گلایه از کم‌توجهی اکثر مسئولان شهرستان برای حضور در این مراسم خداپسندانه یادآور شد: مسئولان بدنه و تنه مردم هستند و باید با حضور در اینگونه مراسم‌ها در بین شهروندان و خیرین منطقه ایجاد انگیزه کنند.
به گفته وی از مهم‌ترین اهداف دستگاه قضایی تأمین نظم و امنیت در کل شهرستان و کاهش ورودی پرونده‌های جرم است.
مهرنیا گفت: امیدواریم با حمایت همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم به‌طور قابل توجهی میزان جرم و شکایات را در این شهرستان کاهش دهیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول