اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور زندان‌های استان زنجان خبرداد:

جمع‌آوری 148 میلیون تومان در جشن گلریزان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی استان زنجان از جمع‌آوری 148 میلیون تومان از طریق کمک‌های خیرین استان در جشن گلریزان برای کمک به زندانیان جرایم غیر عمد خبرداد.

جمع‌آوری 148 میلیون تومان در جشن گلریزان زنجان
علاءالدین کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جشن گلریزان شهرستان زنجان با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان در زنجان برگزار شد، که 135 میلیون تومان از سوی خیرین به صورت نقدی و تعهدی جمع‌آوری شد.
وی با بیان اینکه 58 میلیون تومان نیز در جشن گلریزان شهرستان خرم‌دره جمع‌آوری شد، افزود: 55 میلیون تومان نیز در جشن گلریزان شهرستان ابهر جمع‌آوری شده است تا زمینه آزاد سازی شماری از زندانیان جرایم غیر عمد استان فراهم شود.
مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی استان زنجان از افزایش میزان کمک‌های نقدی به جشن گلریزان در راستای حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد و یادآور شد: امسال نسبت به سال گذشته با افزایش کمک‌های نقدی مواجه بودیم.
وی با بیان اینکه 95 زندانی در استان واجد شرایط برای کمک به رهایی از زندان هستند، خاطرنشان کرد: زندانیان با جرایم یک تا دو میلیون تومان در اولویت یاری مردم و خیرین هستند.
کریمی با اشاره به اینکه تنها زندانیان با جرایم غیرعمد از کمک‌های جشن گلریزان بهره‌مند می‌شوند، یادآورشد: کمک به زندانیان جرایم غیرعمد سنت حسنه محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: مابقی زندانیان جرایم غیر عمد در استان از طریق کمک‌های ستاد دیه استان تا دو ماه آینده از زندان آزاد می‌شوند.
  مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی استان زنجان از استقبال مطلوب مردم استان در راستای کمک به ستاد دیه خبر داد و گفت: ستاد دیه در طول سال آماده جمع‌آوری کمک‌های همشهریان نوع دوست برای آزادی زندانیان است.
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر فرهنگ سازی مناسبی در استان صورت گرفته است، افزود: مردم خیر و نیکوکار استان همواره ستاد دیه را پشتیبانی می‌کنند.
کریمی افزود: کمک‌های مردمی تنها برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در نظر گرفته می‌شود، که آبرومند بوده و نیاز به کمک‌های مردمی دارند.
وی خاطرنشان کرد: با کمک‌ها و حمایت‌های مردم از زندانیان جرایم غیر عمد در واقع دو خانواده از بند زندان آزاد می‌شوند، چراکه با کمک‌های مردمی علاوه بر خانواده زندانیان، خانواده‌های زیان دیه نیز از مشکلات رهایی می‌یابند.
مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی استان زنجان بر ضرورت توجه مردم نسبت به نیازمندان و زندانیان جرایم غیرعمد تاکید کرد و افزود: مردم خیر استان همواره از زندانیان جرایم غیر عمد دستگیری می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول