اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد

کاهش آمار دختران فراری در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از کاهش 1.3 درصدی آمار دختران فراری از منزل نسبت به آمار 4.3 درصدی سال گذشته در این استان خبر داد.

کاهش آمار دختران فراری در گیلان

عزیز پورعزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کاهش جرایم مختلف در استان اظهار کرد: با برگزاری جلسه با دستگاه‌های مختلف تلاش شده از وقوع جرایم در گیلان پیشگیری شود.

وی بر تحکیم بنیاد خانواده برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: دبیرخانه پیشگیری از خشونت و آسیب‌های خانوادگی در اداره کل بهزیستی گیلان تشکیل شده است.

به گفته پورعزیزی، شرح وظایف دبیرخانه و روش اجرای اقدام‌های پیشگیرانه از آسیب‌ها و خشونت‌های خانوادگی با همکاری اعضای دبیرخانه تدوین شده و به تمام سازمان‌ها ابلاغ می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از کاهش 1.3 درصدی آمار دختران فراری از منزل نسبت به آمار 4.3 درصدی سال گذشته در این استان خبر داد و ابراز کرد: برگزاری همایش‌ها و فراخوان مقاله به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر است.

وی به ابلاغ دستورالعمل برنامه‌های 10گانه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ویژه اداره‌های دولتی و نهادهای عمومی در سال 91 اشاره کرد و گفت: همایش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ویژه کارکنان زن و همسران کارکنان مرد در اداره‌های گیلان برگزار می‌شود.

پورعزیزی برگزاری همایش ویژه زوج‌های جوان را از جمله برنامه‌های 10گانه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در گیلان خواند و بیان کرد: همایش ویژه فرزندان دانشجو، مراسم ویژه کودکان و مراسم ویژه فرزندان راهنمایی و دبیرستانی کارکنان اداره‌های مختلف استان در سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر برنامه‌ریزی پر محتوا و اجرای با نشاط برنامه‌ها توسط رئیس و دبیر ستاد صیانت دستگاه‌های اجرایی، یادآور شد: جذابیت‌های همایش‌های بزرگسالان و دانشجویان با دعوت از اساتید و شخصیت‌های فاضل حوزوی و دانشگاهی ارتقا می‌یابد.

وی ارائه مشاوره‌های اخلاقی، خانوادگی و دینی با محوریت عفاف و حجاب با استفاده از مشاوران متعهد را تاثیرگذار دانست و گفت: چادر یا مانتوی غیر چسبان و زیر زانو و بدون علایم، شلوار پارچه‌ای، مقنعه بلند با رنگ‌های سنگین و بدون آرایش، زیورآلات و کفش پاشنه بلند حدود پوشش کارکنان زن برابر دستورالعمل ابلاغ است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول