اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:‌

احیای امر به معروف موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نهادینه‌شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب کاهش جرم و جنایت و آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

احیای امر به معروف موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار یحیی شرفی چهارشنبه شب در جلسه ستاد احیای امر به معروف استان زنجان، اظهار کرد: با نهادینه‌شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه آسیب‌های اجتماعی کاهش یافته و آمار جرائم کمتر می‌شود.

وی حضور دوچرخه‌سواران زن در معابر عمومی را از مشکلات جامعه عنوان کرد و افزود: این افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار داشته و مومنین و متدینین جامعه نیز انتظار برخورد با چنین صحنه‌هایی را دارند.

فرمانده ‌انتظامی استان زنجان از برخورد نیروی انتظامی با مراکز گردشگری و سفره‌‌خانه‌های سنتی که مرکزی برای اختلاط دختر و پسر، سرو مشروبات الکلی و اعمال مجرمانه بودند، خبر داد و افزود: در حال حاضر با نظارت‌های صورت گرفته وضعیت سفره‌خانه‌ها در استان زنجان مطلوب است.

وی با اشاره به تامین امنیت پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در مناطق مختلف استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر واحد امنیت اخلاقی در منطقه گاوازنگ زنجان نیز مستقر شده و وضعیت این مکان مطلوب است.

سردار شرفی از اختصاص 18 واحد غذاخوری در مسیر رفت و آمد مسافران در زنجان خبر داد و افزود: هفت واحد غذاخوری نیز در داخل شهر دایر است.

وی با بیان اینکه به برکت ماه مبارک رمضان در حال حاضر تظاهر به روزه‌خواری در استان زنجان بسیار ناچیز است، خاطرنشان کرد: به دلیل فضای معنوی ماه مبارک رمضان فضای مطلوب امنیتی در استان حاکم است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول