اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی استانداری کردستان:

برنامه‌ریزی دقیق مانع گرایش جوانان به سمت آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امنیتی استانداری و رئیس هیئت فوتبال استان کردستان گفت: برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌دار مانع از گرایش جوانان به سمت آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

برنامه‌ریزی دقیق مانع گرایش جوانان به سمت آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهنام نظری عصر امروز در جلسه معرفی معاون امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان کردستان در سنندج اظهار کرد: متاسفانه کمتر به امور جوانان در قیاس با ورزش و هیئت‌های ورزشی پرداخته شده است.

وی خواستار توجه به بحث امور جوانان در کنار ورزش شد و افزود: با همکاری و فعال‌سازی امور جوانان می‌توانیم جوانان را برای فعالیت‌های سیاسی آماده کنیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان اضافه کرد: به کارگیری جوانان در عرصه‌های مختلف و فراهم کردن زمینه استفاده آنان از امکانات و ظرفیت‌های استان مسیر اهداف و ترفندهای دشمنان را مسدود خواهد کرد.

وی با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری که من از جوانان تحصیل، تهذیب و ورزش می‌خواهم، گفت: فعالیت جوانان در این بخش مانع از گرایش آنان به سمت آسیب‌های اجتماعی و بسترساز توسعه همه‌جانبه و تحقق اهداف نظام اسلامی خواهد بود.

به گفته نظری، با هم‌فکری و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری می‌توان از کشیده شدن جوانان به سمت آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.

وی در پایان خواستار برگزاری جلسات معاون جدید امور جوانان استان با تمام روسای هیئت‌های ورزشی کردستان شد.

معاون سیاسی- امنیتی فرماندار سنندج نیز در این جلسه خواستار تقویت اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج و نظارت بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان بر این اداره شد و افزود: در حال حاضر ورزشکاران این شهرستان با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو هستند که باید برای حل آنها برنامه‌ریزی کرد.

بیژن زندیه افزود: در صورتی که اماکن ورزشی در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار گیرد مشکل ورزشکاران نه تنها در سنندج بلکه در تمام شهرستان‌ها برطرف می‌شود.

در این برنامه حمدالله کریمی معاون سابق فرماندار دهگلان به عنوان معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان معرفی شد.

معاون امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: مهم‌ترین سرمایه استان کردستان جوانان هستند و به همین دلیل باید با برنامه‌ریزی مناسب و اصولی از این ظرفیت وی‍ژه در راستای رسیدن به توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استفاده کرد.

حمدالله کریمی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار جوانان در روند توسعه و پیشرفت کشور گفت: نیاز است با برنامه‌ریزی درست و مستمر جوانان را از توطئه دشمنان دور کنیم و در این راستا باید از نیروی خود جوانان بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول