اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهمین جشنواره امام رضا (ع)

معضل دختران فراری در مشهد بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر همایش نقش زیارت در ایجاد و ارتقای سلامت روان گفت: سازمان بهزیستی در دهمین دوره جشنواره امام رضا (ع) معضل دختران فراری در اطراف حرم را بررسی می‌کند.

معضل دختران فراری در مشهد بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، جواد عطا زندی اظهار کرد: سازمان بهزیستی به مناسبت دهمین دوره جشنواره امام رضا (ع) اقدام به برگزاری همایش نقش زیارت در ایجاد و ارتقای سلامت روان می‌کند.

وی ادامه داد: 60 نفر از اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور به این همایش دعوت شده‌اند تا بحث پیشگیری و درمان را در زمینه مشکلات موجود در اطراف حرم امام رضا(ع) بررسی کنند.

دبیر همایش نقش زیارت در ایجاد و ارتقای سلامت روان گفت: بررسی مشکلات مربوط به دختران فراری و افراد معتاد در اطراف حرم و همچنین تاثیر علمی زیارت در سلامت روانی از مهم‌ترین محورهای این همایش است.  

وی با اشاره به تفاوت این دوره با دوره‌های قبل جشنواره امام رضا (ع) ابراز کرد: کشوری شدن این دوره موجب افزایش چشمگیر آثار ارائه شده از طرف شرکت کنندگان شده است.

عطازندی، بررسی و ارائه کارکردهای زیارت و تاثیر آن بر افراد مختلف را یکی از مهم‌ترین اقدام‌هایی دانست که در دهمین دوره جشنواره امام رضا (ع) انجام شده است.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول