اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد شهید کهگیلویه صورت گرفت

برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: به همت بنیاد شهید کهگیلویه، کلاس آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه برگزار شد.

برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، صبح امروز کلاس آموزش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون بنیاد شهید، کارشناس مرکز بهداشت، فرزندان جانبازان و دیگر مسئولین برگزار شد، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه اظهار داشت: در آستانه ماه میهمانی خدا، ماه رحمت و برکت، ماهی که برای آزمایش انسان قرار داده شده و در واقع نوعی محدودیت را به انسان‌ها می‌آموزد، قرار داریم.

علی‌پناه قنبری افزود: این ماه نوعی از مهارت‌های زندگی تلقی می‌شود و نیاز است این مهارت‌ها را در زندگی خود داشته باشیم.

این مسئول ضمن تقدیر از فرزندان جانبازان ابراز داشت: همه ما می‌خواهیم برای پیشرفت و سعادت خود بدانیم و بیاموزیم و برای برخوردار شدن از زندگی مطلوب و حیات بیشتر به آموختن نیاز داریم و باید فرصت‌های خود را با دیگران سهیم بدانیم.

معاون تعاون و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با بیان سخنی از ارسطو که گفته است" هر انسان اهل هر سرزمین و کشوری باشد نیازمند و شایسته آموزش است و باید از آن بهره برد" ابراز داشت: آموختن برای انسان‌ها به اندازه هوا برای زندگی لازم است.

قنبری عنوان کرد: هر روز که می‌گذرد، زندگی پیچیده‌تر می‌شود و تهدیدها روز به روز بیشتر می‌شود تا آدمی را از انسانیت و تعالی جدا کند.

این مسئول اضافه کرد: اینجاست که مسئولیت کارشناسان و متخصصین امر تعلیم و تربیت و آموزش سنگین‌تر از پیش خواهد بود، چرا که وظیفه و رسالت آنان کاهش فشارهای زندگی و تدوین ابزارهای لازم جهت مقابله درست و اصولی با تهدیدهای زندگی است.

معاون بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای امر آموزش می‌طلبد که این نیاز مهم را با جدیت دنبال کند.

وی تصریح کرد: ما در طول سنوات گذشته به امر آموزش جامعه هدف شدت بیشتری بخشیدیم و برنامه‌هایی از جمله آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جهت جانبازان اعصاب و روان و همسران آن‌ها، مهارت‌های زندگی، تعلیم و تربیت اسلامی، پیشگیری از آسیب‌های نوپدید همچون اینترنت و موبایل داشته‌ایم.

قنبری این آموزش‌ها را موثر دانست و بیان داشت: آموزش‌های مذکور بی‌تاثیر نبوده است و کمک‌های خوبی هم به ما کرده که به لطف و یاری خداوند در زمینه‌های متعدد، آموزش‌های مورد نیاز جامعه هدف را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول