اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد:

ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در اعتیاد است

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد گفت: ریشه و عمق بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در اعتیاد بوده و معتادان بیشترین مجرمان بزهکاران را تشکیل می‌دهند.

ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در اعتیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی طاهری صبح امروز در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر در پارس‌آباد اظهار داشت: فردی که گرایش به مواد مخدر پیدا می‌کند انجام سایر بزه‌های اجتماعی را نیز دور از دسترس نمی‌بیند و بزهکاری اجتماعی برای او کاری سهل است.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید نقش ارشادی و حمایتی خود را در راستای دور کردن جوانان از بزه‌های اجتماعی ایفا کنند، افزود: مهمترین آسیب‌های اجتماعی ریشه در اعتیاد افراد دارد و به همین جهت همه نهادها و ارگان‌های فرهنگی در صدد هستند این بلای خانمانسوز ریشه‌کن شود.

فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد تصریح کرد: فاصله گرفتن جوانان از تعالیم دینی و آموزه‌های قرآنی موجب ترویج فرهنگ و تفکرات غربی در بین آنها می‌شود که باید با افزایش آگاهی در جوانان، فرهنگ دینی را در جامعه گسترش داد.

این مسئول یادآور شد: رشد بزهکاری در نسل جوان زنگ خطری برای همه ماست تا بتوانیم با راهکارهای اثر بخش و شیوه‌‌های تربیتی در راستای حفظ و صیانت از نیروهای جوان جامعه تلاش کنیم.

فرمانده هنگ مرزی پارس‌آباد اعتیاد را معضل بزرگی در تهدید سلامت روحی و جسمی جوانان عنوان کرد و افزود: یکی از بحران‌هایی که جامعه جهانی را در معرض تهدید جدی قرار داده و به عنوان معضلی جدی است، بحث اعتیاد و قاچاق مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهری در پایان سخنان خود بیان داشت: تلاش برای مبارزه با مواد مخدر، در اصل تلاش برای سالم‌سازی محیط جامعه و واکسینه کردن آن در برابر بسیاری از ناهنجاری‌ها و تبعات سوء اجتماعی و ایجاد حساسیت در میان جامعه است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول