اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

تقویت اعتقادات دینی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: تقویت اعتقادات دینی در جامعه و نسل جوان، کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بحث طلاق و اعتیاد را به دنبال خواهد داشت.

تقویت اعتقادات دینی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان گلستان در سال جاری با بیان اینکه عمل نکردن به دستورات دین عامل اصلی طلاق در جامعه است اظهار داشت: توجه و عمل به مسائل و آموزه‌های دینی و تبیین جایگاه و قداست خانه و خانواده در دین مبین اسلام می‌تواند افراد را به درجه‌ای از آگاهی برساند که زندگی‌شان به سمت طلاق کشیده نشود.

وی تصریح کرد: تنوع‌طلبی که به‌عنوان یکی دیگر از عوامل طلاق مطرح است از آسیب‌های جدی جامعه به شمار می‌رود و نشأت گرفته از بی‌دینی است که تنها راه حل این مشکل، سوق دادن جوانان به سمت اخلاق اسلامی و مسائل دینی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: آموزش، تبلیغ و تقویت اعتقادات دینی در جامعه و نسل جوان، کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بحث طلاق و اعتیاد را به دنبال خواهد داشت.

جمشیدی با بیان اینکه کارگروه بانوان و خانواده باید به دنبال راهکارهای اجرایی آموزش و توسعه آن باشد خاطر نشان کرد: دانستن حداقل‌هایی در مسائل روانشناسی، پزشکی، احکام و اعتقادات دینی سبب خواهد شد تا انسان از زندگی خود بهره بیشتری بگیرد و در این راه بررسی راهکارهایی برای آموزش این دست از وظایف اصلی این کارگروه است.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان گلستان در پایان بر ضرورت توجه به طرح‌هایی نظیر ارتقای سطح آموزش مهارت‌های زندگی، توانمندسازی زنان، تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب، برنامه ازدواج آسان و پایدار و رسیدگی به امور فرهنگی خانواده‌های معتادین بهبود یافته تأکید کرد.

کارگروه بانوان و خانواده با پیگیری‌های امور زنان در نهاد ریاست جمهوری و پیشنهاد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از کارگروه فرهنگی و اجتماعی منفک شده و پس از 11 ماه مجددا به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار و دبیری امور بانوان و خانواده استانداری با 25 عضو صاحب رأی و چهار عضو بدون حق رأی شروع به کار کرد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول