اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی هرمزگان:

مداخله در بحران مهم‌ترین اولویت در آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: موضع و مبحث مداخله در بحران و اورژانس اجتماعی امروزه به عنوان مهم‌ترین اصل و اولویت در بحث آسیب‌های اجتماعی مطرح است.

مداخله در بحران مهم‌ترین اولویت در آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، جاسم محمدی‌فارسانی در نشست شورای اداری اداره‌کل بهزیستی هرمزگان که در مرکز این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه با اشاره به وضعیت اجتماعی حاکم بر شرق هرمزگان، اظهار داشت: مهم‌ترین شاخص در بهزیستی مسئله پیش‌گیری و توانمندسازی است که تحقق این دو شاخص در اجرا و پیاده کردن برنامه‌های مطلوب‌تر نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه نخستین گام در بحث پیش‌گیری، توجه به مسئله آموزش و در بحث آسیب‌های اجتماعی، مسئله اورژانس اجتماعی و مداخله در بحران است، اظهار داشت: در این زمینه‌ کارها و تمهیدات لازم انجام شده و امیدواریم با تلاش مضاعف قدم‌های مثبت‌تری در آینده نیز برداشته شود.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران این سازمان، تاکید کرد: رسالت اصلی بهزیستی تکریم ارباب‌رجوع و توجه به ارتقای این مقوله است.

محمدی‌فارسانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارتقای سطوح اجتماعی خواهان مشارکت تمامی دستگاه‌های مربوطه و ذی‌ربط است، افزود: تمرکز بر رصد و رفع مشکلات بی‌گمان مهم‌ترین اصل در بهبود شرایط است که باید به آن توجه داشت.

فرماندار میناب نیز در ادامه این نشست ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه یادآور شد: یکی از اتفاقات بسیار خوب امسال، متقارن بودن ایام شعبانیه با هفته بهزیستی است.

مسعود قانعی‌فرد در ادامه ضمن اشاره به مسئولیت کارکنان بهزیستی، انجام وظیفه در بهزیستی را توفیق الهی دانست و در ادامه سخنان خود نیازهای واقعی مددجویان را اشتغال، توانمندسازی و آموزش مسائل فرهنگی عنوان و از خدمات ارائه شده توسط معاونان و کارکنان به اعضای جامعه هدف تقدیر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بی‌گمان نهادهایی همانند بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از نهادهای انقلابی هستند که تاکنون خدمات قابل توجهی را به نظام داده‌ و در این راستا مسیر زندگی بسیاری را چه در حوزه آموزشی، معیشتی و فرهنگی اجتماعی را به سمت خوب بهبود داده‌اند.

در ادامه این نشست روسای ادارات شهرستان‌های هرمزگان نیز به بیان عملکرد خود در سال گذشته، برنامه‌های اجرایی در سال جاری و ایراد مشکلات و پیشنهادات پرداختند.

این نشست به منظور ارزیابی عملکرد ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول