اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

آگاه‌سازی عامل بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: آگاه‌سازی جوانان عامل بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

آگاه‌سازی عامل بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالمحمد سعیدی بعد از ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه شهرستان فارسان با تبریک حلول ماه میهمانی خدا اظهار داشت: استکبار جهانی از طریق کم رنگ کردن حجاب و عفاف در جامعه، رواج روابط نامشروع و سست کردن بنیان خانواده در صدد تضعیف باورهای اعتقادی جوانان است.

وی با اشاره به ابزار جنگ نرم دشمن افزود: بلوتوث یکی از معضلات روز جامعه است که بسیاری از انحرافات در جامعه از آن ناشی می‌شود و آگاه‌سازی عامل بسیار مهمی در کاهش آسیب‌ها از این طریق است.

سعیدی با تاکید بر حفظ آبروی افراد در جامعه بیان داشت: اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر باید شرایط این فریضه مهم را رعایت کنند و هرگز تحت هیچ شرایطی اجازه ندهند به آبروی کسی خدشه وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در جامعه دین خدا را برقرار و احکام اسلامی را اجرا کنیم، باید امر به معروف و نهی از منکر را اجرا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان افزود: یکی از برنامه‌های دشمن در طول چند سال گذشته، کم رنگ کردن مسائل فرهنگی در جامعه است و ایجاد شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای علیه نظام از این برنامه‌هاست.

وی افزود: دشمن نقشه‌های فراوانی را طراحی می‌کند تا جوانان را از مسیر الهی و عبادی جدا سازد، اما به لطف خدا در محافل و مجالس مذهبی جوانان حضوری فعال دارند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول