اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد

تصویب بودجه 70 میلیارد تومانی برای مدیریت بحران زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان میزان بودجه تصویب شده برای مدیریت بحران استان زنجان را 70 میلیارد تومان اعلام کرد.

تصویب بودجه 70 میلیارد تومانی برای مدیریت بحران زنجان

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان میزان بودجه سال گذشته مدیریت بحران استان زنجان را 14 میلیارد و 649 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این بودجه در سال جاری به 70 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی به چندین برابر شدن بودجه مدیریت بحران استان زنجان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: این افزایش بودجه با تلاش استاندار و دیگر مسئولان استان محقق شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان ادامه داد: مدیریت بحران استان زنجان تا سال 85 فقط 9 میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه دریافت کرده بود، ولی این بودجه در دولت نهم و دهم به صورت قابل توجهی افزایش یافته است.

وی میزان بودجه اختصاص یافته به حوزه مدیریت بحران استان زنجان را در هفت سال گذشته 134 میلیارد تومان اعلام کرد.

کرامتی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره جبران خسارت‌های وارد شده به استان طی هفته گذشته گفت: سیل هفته گذشته 29 میلیارد و 500 میلیون تومان خسارت در سه شهرستان زنجان، ماهنشان و طارم برجای گذاشته است.

وی به پیگیری اقداماتی برای جبران بخشی از خسارت‌ها اشاره کرد و افزود: اعتبار برای جبران این خسارت‌ها از طریق وزارت کشور پیگیری می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از فراهم شدن امکانات اولیه برای خسارت‌دیدگان سیل هفته گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد، مشکلات موجود تا چند ماه آینده حل شود.

وی اضافه کرد: کسانی که مسکن و محصولات کشاورزی خود را بیمه کرده‌اند به زودی مبالغی را برای جبران خسارت‌های وارد شده دریافت می‌کنند.

کرامتی با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده برای بیمه محصولات کشاورزی و واحدهای مسکونی روستایی گفت: افرادی که اقدام به این کار نکرده‌اند باید منتظر تصمیم‌گیری‌های بعدی باشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول