اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور

مانور مدیریت بحران توسط شهرداری بناب برگزار شد

خبرگزاری فارس: به منظور سنجش میزان توانایی در مقابله با بحران‌های احتمالی، نخستین مانور «مدیریت بحران» از سوی شهرداری بناب به اجرا درآمد.

مانور مدیریت بحران توسط شهرداری بناب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ظهر امروز در این مانور فرضی که جمعی از مسئولان شهرستان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، امکانات شهرداری در مواقع بحرانی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

شهردار بناب هدف از اجرای این مانور را تعیین وظایف پرسنل شهرداری، سنجش میزان توانایی مقابله با بحران‌های احتمالی در سطح شهر و بررسی نقاط ضعف و قوت امکانات شهرداری در زمان‌ بحران‌های احتمالی اعلام کرد.

محمدباقر بابازاده گفت: با اجرای این مانور تلاش می‌کنیم ضمن برطرف کردن موانع، حضور پرسنل شهرداری از جمله ستاد بحران شهرداری را در سوانح مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

وی با اعلام اینکه این مانور برای نخستین بار در سطح کشور از سوی شهرداری انجام می‌گیرد، افزود: مردم از شهرداری در مواقع بحرانی انتظارات بیشتری دارند.

بابازاده گفت: با توجه به توسعه شهرستان بناب امکانات موجود برای حضور در حوادث احتمالی جوابگو نیست و امیدواریم به همت مسئولان شهرستان و مساعدت‌های شورای اسلامی شهر بتوانیم امکانات آتش‌نشانی شهرستان را افزایش و ارتقا دهیم.

شهردار بناب همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری‌های مسئولان شهرستان از جمله فرمانداری، شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و سایر ادارات و نهادها در خصوص برگزاری این مانور تصریح کرد: مانور مدیریت بحران شهرداری بناب در برنامه‌ زمان‌بندی شده تا حدودی با موفقیت انجام شد و از تلاش‌های پرسنل زحمتکش شهرداری در بخش‌های مختلف که در اجرای موفق این مانور تلاش کردند، تقدیر کرد.

بابازاده تصریح کرد: برگزاری دو مانور دیگر جزو برنامه‌های شهرداری بناب است که به منظور بالا بردن توانایی‌های خود در زمان بحران در آینده در سطح شهرستان بناب برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب نیز در حاشیه برگزاری مانور مدیریت بحران شهرداری بناب در جمع مسئولان و اهالی محل ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری این مانور گفت: افرادی که در خصوص مسائل مربوط به عملکرد شهرداری مطالب منفی و غیر واقعی را انعکاس داده و ذهنیت منفی ایجاد می‌کنند، کار صحیحی انجام نمی‌دهند.

قلی آقازاده افزود: افرادی که از بناب اطلاعاتی در دست ندارند، اظهارنظر نکنند.

وی اظهار کرد: اعتبارات شهرداری بناب در سال 86 بالغ بر 30 میلیارد ریال بود که این رقم در سال 91 به 170 میلیارد ریال افزایش یافته و اکثر اعتبارات و طرح‌های شهرداری بناب نیز در سال‌های اخیر تحقق یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر بناب تصریح کرد: افرادی که اطلاعات کافی از بناب ندارند، نباید اظهارنظر کنند.

آقازاده گفت: برگزاری همین مانور مدیریت بحران در این شهرستان و استقبال گرم مردم نمونه‌ای از ارتباط شورای اسلامی شهر و شهردار با مردم است.

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول