اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 برگزار کرد

سمینار آموزشی مدیریت بحران در پالایشگاه نفت شهید تندگویان

خبرگزاری فارس: سمینار آموزشی مدیریت بحران به همت مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 در پالایشگاه نفت شهید تندگویان برگزار شد.

سمینار آموزشی مدیریت بحران در پالایشگاه نفت شهید تندگویان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سمینار یک‌روزه مدیریت بحران، اطفاء حریق، کمک‌های اولیه با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پالایشگاه نفت شهید تندگویان تهران برگزار شد. 

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 در حاشیه این سمینار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: در راستای توانمندی کارکنان پالایشگاه نفت شهید تندگویان در هنگام بروز حوادث سمینار آموزشی مدیریت بحران، اطفاء حریق و کمک‌ها اولیه در این پالایشگاه برگزار شد. 

محسن کریمی با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی که با هدف آشنایی با مبانی مدیریت بحران و اصول ایمنی در مواقع بحرانی و بروز حوادث و افزایش توانمندی در هنگام سوانح برگزار شد شرکت‌کنندگان با مبانی مدیریت بحران و کمک‌های اولیه و موضوعاتی از قبیل زلزله، گسل، انواع ساختمان‌ها و چگونگی مقابله با زلزله و بحران در لحظات اضطرار آشنا شدند.

این گزارش حاکی است، پالایشگاه شهید تندگویان تهران به عنوان مهمترین پالایشگاه کشور در جنوب تهران قرار گرفته و به لحاظ اهمیت تعامل و همکاری بیشتر در شرایط اضطرار با انعقاد تفاهم‌نامه، همکاری مناسبی را با ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 و دیگر ادارات اجرایی شهرستان ری به منظور دستیابی به ارتقاء ایمنی برقرار کرده است.

ستاد مدیریت بحران منطقه 20 در راستای ارائه همین آموزش‌ها آمادگی خود را برای برگزاری این کلاس در اماکن مسکونی، تجاری، صنعتی و ... که تمایل داشته و درخواست کنند، اعلام می‌کند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول