اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی کنگره نقش تکنولوژی در مدیریت بحران خبر داد

ارسال 100 مقاله به کنگره دانشجویی نقش تکنولوژی در مدیریت بحران

خبرگزاری فارس: دبیر علمی نخستین کنگره دانشجویی نقش تکنولوژی و فناوری‌های نوین در مدیریت بحران از ارسال بیش از 100 مقاله به این کنگره خبر داد.

ارسال 100 مقاله به کنگره دانشجویی نقش تکنولوژی در مدیریت بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج‏، علیرضا حبیبی ظهر امروز در اولین کنگره دانشجویی نقش تکنولوژی و فناوری‌های نوین در مدیریت بحران در سنندج، اظهار کرد: از مجموعه مقالات ارسالی 21 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تعدادی از مقالات به‌دلیل نداشتن ساختار مناسبی برای ارائه مورد تایید قرار نگرفت و تعدادی نیز به دلیل تکراری بودن حذف شدند.

وی هدف از برگزاری این کنگره را هم‌اندیشی و تبادل تجارب علمی بین محققان و دانشجویان ذکر کرد و بیان داشت: برگزاری این کنگره گام موثری در راستای گسترش فناوری‌های نوین در مدیریت بحران است.

دبیر علمی کنگره دانشجویی نقش تکنولوژی و فناوری‌های نوین در مدیریت بحران به محورهای این کنگره اشاره کرد و گفت: مکان‌یابی پناهگاه‌ها در مناطق مسکونی، الگوهای توسعه شهری و مدیریت بحران و اقدامات بهداشتی در شرایط بحران از جمله محورهای این کنگره است.

حبیبی آسیب‌پذیری سازه‌ها در برابر بلایای طبیعی و غیرطبیعی، نقش آموزشی و اطلاع‌رسانی در مدیریت بحران، حمل‌و‌نقل در مدیریت بحران و بررسی آسیب‌پذیری خاک در مدیریت بحران را از دیگر محورهای این کنگره ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر محورهای این همایش آسیب‌پذیری شریان‌های حیاتی در برابر بلایای طبیعی و غیرطبیعی و مکان‌یابی و ساماندهی فضاهای باز شهری در مدیریت بحران است.

وی با بیان اینکه ایران جزو 10 کشور حادثه‌خیز جهان است، عنوان کرد: بحث مدیریت بحران یکی از موضوعات مهم و مورد توجه اکثر کشورها در سال‌های اخیر است که ایران اسلامی هم در این راستا اقدامات و برنامه‌های اساسی را انجام داده و می‌دهد.

دبیر علمی کنگره دانشجویی نقش تکنولوژی و فناوری‌های نوین در مدیریت بحران افزود: برگزاری این کنگره می‌تواند در راستای توسعه روش‌های مدیریت در شرایط بحرانی کشور نقش موثری داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 19 مقاله امروز با حضور سه نفر از اعضای کمیته علمی به‌صورت سخنرانی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول