اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 50 میلیارد ریال

فاز یک سالن مدیریت بحران تویسرکان ساخته ‌شد

خبرگزاری فارس: شهردار تویسرکان از ساخت و تکمیل فاز نخست سالن مدیریت بحران در بلوار حضرت حیقوق (ع) با صرف اعتبار 50 میلیارد ریال در مساحت 900 متر مربع خبر داد.

فاز یک سالن مدیریت بحران تویسرکان ساخته ‌شد

عزیزالله مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری ارتقای رفاه و امنیت سلامت جانی و مالی شهروندان است، اظهار داشت: با همت و تلاش مضاعف عوامل نهاد مردمی شهرداری، روکش و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های باهنر، مسکن‌ 250 واحدی مهر و کوچه‌های سطح شهر با وسعت 30 هزار و 672 متر مربع در سه ماهه نخست سال جاری به اتمام رسید.

وی مجموع آسفالت مصرفی برای طرح‌های مذکور را 4 هزار و 234 تن عنوان و تصریح کرد: آسفالت خیابان‌های باهنر، مسکن 250 واحدی مهر و کوچه‌های سطح شهر تویسرکان با صرف هزینه اعتبار 10 میلیارد و 963 میلیون و 848 هزار ریال در پروسه زمانی سه ماهه فصل بهار سال 91 انجام شد.

شهردار تویسرکان افزود: روکش آسفالت خیابان باهنر به وسعت 12 هزار و 800 متر مربع و مصرف 2 هزار تن آسفالت‌ با صرف اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال، مسکن 250 واحدی مهر با هزینه 420 میلیون ریال و آسفالت‌ مصرفی 600 تن در حجم کاری 4 هزار و 800 متر مربع و کوچه‌های سطح شهر با وسعت 13 هزار و 72 متر مربع و مصرف یک‌هزار و 634 تن آسفالت با هزینه‌ 9 میلیارد و 143 میلیون و 848 هزار ریال در راستای تسهیل و تسریع امور شهر امسال صورت گرفت.

وی از تعویض جداول و پیاده‌روسازی خیابان انقلاب و مساکن مهر خبر داد و ابراز داشت: تعویض جداول خیابان انقلاب به طول 650 متر و هزینه 390 میلیون ریال، جدول‌گذاری و پیاده‌‌روسازی مسکن مهر با صرف مبلغ 300 میلیون ریال از دیگر خدمات عمرانی شهرداری به شمار می‌رود.

مالمیر از ساخت و تکمیل فاز نخست سالن مدیریت بحران تویسرکان در بلوار حضرت حیقوق (ع) با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در مساحت 900 متر مربع خبر داد و بیان داشت: برای خاکبرداری، تسطیح، غلطک، حمل و جابجایی خاک تپه نور‌‌الشهدا (گلبادراق) محل دفن شهدای گمنام 170 میلیون ریال و تأمین و تجهیز پارک نبوت، بلوار معلم، میدان امام (ره) و میدان آزادی به روشنایی شهر تویسرکان 250 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تهیه و نصب فیلتر آبی در کارخانه آسفالت شهرداری به منظور رفع آلایندگی به مبلغ 300 میلیون ریال، خرید باسکول و نصب پایه با هزینه 200 میلیون ریال و ساخت ساختمان کنترل به مبلغ 190 میلیون ریال را می‌توان از دیگر اقدامات شهرداری تویسرکان در سه ماه نخست سال 91 برشمرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول