اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

ساختمان مدیریت بحران استان زنجان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: ساختمان مدیریت بحران استان زنجان با حضور مسئولان استان کلنگ‌زنی شد.

ساختمان مدیریت بحران استان زنجان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، معاون عمرانی استاندار زنجان ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان مدیریت بحران استان زنجان، اظهار داشت: ایران یکی از 10 کشور دنیا است که تعداد حوادث طبیعی در آن زیاد است.

علی‌‌اکبر کریمی با اشاره به اینکه بشر برای مقابله با حوادث طبیعی خود را به تجهیزات مجهز کرده است، افزود: استان زنجان هم در صدد ایجاد امکانات لازم برای مقابله با حوادث طبیعی است.

وی تصریح کرد: احداث ساختمان‌های امن در مقابل حوادث طبیعی مهم‌ترین راه‌کار مقابله با این حوادث محسوب می‌شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان احداث ساختمان‌هایی که بتوان در مواقع اضطرار از آنها برای مدیریت حوادث استفاده کرد را از اقدامات لازم عنوان کرد و گفت: برخورداری از امکانات فیزیکی و ارتباطی به مدیریت حوادث طبیعی کمک شایان توجهی می‌کند.

وی با اشاره به ابلاغ انجام شده به استان‌ها برای احداث ساختمان مدیریت بحران، تاکید کرد: احداث این ساختمان برای استان زنجان هم در دستور کار قرار گرفته است.

کریمی نزدیکی به محل ساختمان استاندار را یکی از دلایل انتخاب زمین مورد نظر برای احداث ساختمان مدیریت بحران اعلام کرد و افزود: بخشی از زمین شرکت آب منطقه‌ای هم برای ساخت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی زیر بنای ساختمان مورد نظر را یک هزار و 630 متر مربع عنوان کرد و گفت: ساختمان مدیریت بحران استان زنجان در شش طبقه احداث می‌شود.

کریمی در نظر گرفته شدن امکانات لازم برای مدیریت بحران را در ساختمان مورد نظر از جمله طراحی‌های انجام شده اعلام کرد و تصریح کرد: سالن جلسات برای استان‌های معین نیز از جمله امکانات در نظر گرفته شده ساختمان مدیریت بحران است.

وی با اشاره به طراحی نقشه ساختمان مدیریت بحران استان زنجان گفت: سعی شده است در این طراحی نیازهای استان زنجان در نظر گرفته شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار از محل مدیریت بحران برای احداث ساختمان مدیریت بحران استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: 150 میلیون تومان نیز از محلی دیگری به احداث این ساختمان اختصاص می‌یابد.

وی اضافه کرد: ساختمان مدیریت بحران استان زنجان توسط شرکت جهاد نصر ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول