اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان:

آبادان در تعداد جایگاه‌های C.N.G اول است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: آبادان بنا به تناسب جمعیتی‌، در تعداد جایگاه‌های C.N.G مقام اول را در کشور دارد.

آبادان در تعداد جایگاه‌های C.N.G اول است

ناصر افشین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: تعداد 11 جایگاه C.N.G در گوشه و کنار آبادان برای استفاده شهروندان و اتومبیل‌داران فعال است که بنا به تناسب جمعیتی، این شهر مقام اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در مورد خدمات گازرسانی به این شهر باید گفت که 28 هزار و 276 ظرفیت اشتراک‌پذیری انشعاب گاز در مناطق مختلف شهرستان وجود دارد که از این تعداد تاکنون 10 هزار و 632 نفر جذب شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به اینکه در آبادان افزون بر 17 هزار ظرفیت خالی انشعاب گاز وجود دارد، گفت: با وجود ظرفیت‌های خالی گاز در شهرستان آبادان، بسیاری از شهروندان هنوز مشترک نشده و همچنان با جابه‌جایی کپسول‌های گاز خانگی کارهای روزمره خود را در منزل انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: در شهرستان آبادان تاکنون بیش از 700 کیلومتر گازرسانی صورت گرفته و در مورد ترمیم‌های حفاری‌های گازرسانی نیز 9 اکیپ ویژه در شهرستان مشغول به کار و فعالیت است.

افشین در پایان از شهروندان آبادانی خواست در راستای تعامل مضاعف با اداره گاز استان و شهرستان همه تلاش خود را به‌کار بسته و ظرفیت‌های انشعاب خالی موجود در منطقه را پر کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول