اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان:

اصفهان 21 برابر دیگر استان‌های کشور گازرسانی داشته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: استان اصفهان نسبت به سایر استان‌های کشور 21 برابر امر گازرسانی به شهر و روستا داشته است.

اصفهان 21 برابر دیگر استان‌های کشور گازرسانی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی طغیانی ظهر امروز در همایش روز جهانی مواد مخدر که در سالن همایش شرکت گاز استان برگزار شد، اظهار داشت: شرکت گاز استان 98 درصد نیاز به گاز استان را زیر پوشش قرار داده است.

وی با بیان اینکه 98 در صد از امر گازرسانی در دولت نهم و دهم عملیاتی شده است، افزود: اجرای عملیات گازرسانی استان طی 34 سال گذشته 10 برابر شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان هم‌چنین 21 برابر استان‌های کشور گازرسانی کرده است.

وی با تاکید به اینکه محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال از اهداف این شرکت است، ادامه داد: با اشتغال‌زایی می‌توان جوانان را از سمت مواد مخدر دور کرد.

طغیانی در ادامه به توزیع 16 میلیارد مترمکعب گاز و نیز 24 میلیارد تومان خبر داد و افزود: استان اصفهان نخستین استان صنعتی ایران است که یک میلیون و 550 مشترک دارد.

وی اضافه کرد: متجاوز از هزار شهر و روستای اصفهان زیر پوشش گازرسانی و محرومیت‌زدایی هستند که امید می‌رود با ایجاد اشتغال‌زایی 90 درصد از مشکلات جوانان حل شود.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول