اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی اداره گاز خوزستان خبر داد

استقرار 8 اکیپ ترمیم حفاری‌های گازرسانی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی اداره گاز خوزستان از استقرار هشت اکیپ ترمیم حفاری‌های گازرسانی در مناطق مختلف این شهر خبر داد.

استقرار 8 اکیپ ترمیم حفاری‌های گازرسانی در آبادان

فریدون فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در شهر آبادان گازرسانی توسط نیروهای ویژه و پیمانکاران متخصص در حال انجام است.

وی افزود: در بسیاری از این مناطق حفاری و کنده‌کاری‌های خطوط گازرسانی انجام شده که متأسفانه برای شهروندان مشکلات کوچک و بزرگی ایجاد کرده و این امر توجه بیشتر این اداره را به خود معطوف داشته است.

رئیس روابط عمومی اداره گاز استان خوزستان تصریح کرد: در همین راستا چهار اکیپ ویژه ترمیم نوارهای حفاری گازرسانی در منطقه مستقر شده و کار بهسازی کوچه و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید اکیپ ترمیم حفاری‌ها را در این شهر به هشت اکیپ رسانده و این مهم با جدیت در حال انجام است.

فرجی همچنین با اشاره به انتقاد شدید اهالی کوی کارگر از عدم توجه به حفاری‌های گازرسانی در این منطقه خاطرنشان کرد: با تعدادی از پیمانکارانی که در راستای بهسازی مناطق کنده‌کاری شده سهل‌انگاری کرده‌اند قطع همکاری کرده و پیمانکاران جدیدی را جایگزین کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: معمولاً پیمانکاران در راستای صلاحدید و بنا به مشورت با شهرداری‌های مناطق عقد قرارداد شده و به مناطق اعزام می‌شوند.

رئیس روابط عمومی اداره گاز استان خوزستان بیان کرد: در آبادان نیز وضع به همین منوال بوده و پیمانکاران ترمیم حفاری‌های گازرسانی به مناطق اعزام مورد نظر اعزام شده و در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: مناطق کوی کارگر، احمدآباد، سلج غربی، 108 هکتاری، ذوالفقاری و جمشیدآباد از جمله مناطق هدف در شهر آبادان و در حال خدمت‌رسانی هستند.

به گفته فرجی معمولاً پیمانکاران ترمیم آسفالت مناطق با صلاحدید شهرداری به محدوده‌های مورد نظر اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پرسنل این اداره در بسیاری از نقاط شهر و مناطق به‌صورت نامحسوس بازدید کرده و در این خصوص تاکنون چند ناظر و پیمانکار به دلیل تعلل در کار اخراج شده‌اند.

رئیس روابط عمومی اداره گاز استان خوزستان همچنین عنوان کرد: امروز برای اداره گازرسانی استان، کیفیت کار بسیار ارزشمند بوده و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول