اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری محقق می‌شود

گازرسانی به 40 روستای خراسان‌ جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از گازرسانی به 40 روستای خراسان جنوبی تا پایان سال خبر داد و گفت: این روستاها در قالب طرح مهر ماندگار گازرسانی می‌شوند.

گازرسانی به 40 روستای خراسان‌ جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن افتخاری ظهر امروز در جمع مسئولان بخش کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: سه جایگاه CNG و شهرک‌های صنعتی فردوس و سرایان نیز در اولویت گازرسانی در سال جاری هستند.

وی افزود: گازرسانی به گلخانه‌ها نیز باید با اولویت‌بندی در شهرهای برخوردار از گاز آغاز شود و آغاز این عملیات در گلخانه‌های دارای فواصل کم از خطوط انتقال گاز قابلیت اجرایی دارد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی به انتقال خطوط گاز به مجتمع‌های گلخانه‌ای استان اشاره کرد و یادآور شد: برای اجرای این پروژه باید امکان‌سنجی از مجتمع‌ها انجام شود.

افتخاری با بیان اینکه اعتبارات موجود در شرکت گاز استان تنها جوابگوی پروژه‌های در دست اجرا است، ادامه داد: اعتبارات این شرکت در حوزه‌های شهری، روستایی، صنایع، ساختمان و خطوط انتقال هزینه می‌شود.

مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی نیز از معرفی 227 طرح توسعه کشاورزی به این بانک خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این تعداد طرح اعتباری بالغ بر 438 میلیارد ریال برآورد شده است.

علی دشت‌بیاضی تعداد طرح‌های پذیرفته شده در این بانک را 87 طرح عنوان کرد و گفت: 254 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این تعداد طرح پیش‌بینی شده است.

وی از راه‌اندازی سامانه اسمی در بانک کشاورزی خبر داد و گفت: این سامانه سیستم مکانیزه‌ای برای ثبت درخواست‌ها است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول