اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس:

گازرسانی مناطق کوهستانی بخش چشمه‎ساران در اولویت باشد

خبرگزاری فارس: نماینده شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با عنایت به سرمای مناطق کوهستانی باید تدابیری لحاظ شود تا گازرسانی به منطقه کوهستانی به ویژه در بخش چشمه‎ساران در اولویت قرار گیرد.

گازرسانی مناطق کوهستانی بخش چشمه‎ساران در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان،‌ رضا صابری در جلسه مشترک با مدیر عامل گاز گلستان و فرماندار آزادشهر در خصوص وضعیت گازرسانی شهرستان‎های حوزه نمایندگی در محل فرمانداری آزادشهر، با تشکر از تلاش شایسته مجموعه کارکنان شرکت گاز اظهار داشت: برای گازرسانی برنامه‎ریزی‎ها باید طوری صورت پذیرد تا مردم شریف استان و منطقه برای فصل سرد مشکلی نداشته باشند.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند گازرسانی در شهرستان آزادشهر گفت: در شهرستان مذکور تعداد 98 روستا قابلیت گازرسانی داشت که تاکنون تعداد 71 روستا گازرسانی شده و 21 روستا نیز در دست اجرا و شش روستا نیز در برنامه گازرسانی بوده و در دست مطالعه و طراحی قرار دارد. 

رمضانعلی سنگدوینی ابراز داشت: در حال حاضر بیش از 75 میلیارد ریال پروژه گازرسانی را در شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در دست اجرا داریم که محدودیت‎های بودجه‎ای استان در راستای گازرسانی عمده‎ترین مشکل در این زمینه است. 

وی افزود: تمام تلاش کارکنان گاز گلستان معطوف به خدمت‎رسانی مطلوب به مردم است که در این زمینه با وجود مشکلات موجود تاکنون از هیچ تلاشی فروگذاری نکردیم.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان در خصوص موانع احتمالی گازرسانی به منطقه چشمه‎ساران گزارشی ارائه کرد و مقرر شد نمایندگان شرکت گاز، اداره راه، فرمانداری و نماینده مجلس شورای اسلامی از منطقه مورد نظر بازدید به عمل آورده و راهکارهای مناسب برای تسهیل در امر گازرسانی و مرتفع کردن مشکلات پیرامون قبل از انجام کار اتخاذ شود.

 

بازدید نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس از پروژه‌های گاز
 
 
در همین راستا طی بازدید مجدد که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیران شرکت گاز و اداره راه و مسکن شهرسازی استان، فرماندار و بخشدار آزادشهر انجام شد ضمن حضور در محل اجرای پروژه گازرسانی بخش چشمه‎ساران از مراحل اجرایی و روند پیشرفت عملیات گازرسانی به 17 روستای این مجموعه بازدید کرده و موانع و مشکلات آن به ویژه آزادسازی مسیر اجرای شبکه بررسی و تصمیمات مطلوبی برای مرتفع کردن آن اتخاذ شد.  

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول