اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

سازه‎های غیرمعتبر در روستای زیارت گازرسانی نمی‎شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان از ممنوعیت گازرسانی به سازه‌های غیرمعتبر در روستای زیارت خبر داد و گفت: در محدوده‎هایی که خارج از تصویب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد هیچگونه خدماتی نخواهیم داشت.

سازه‎های غیرمعتبر در روستای زیارت گازرسانی نمی‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی مرتبط با حل مشکلات روستای زیارت گرگان اظهار داشت: برای جلوگیری از هجوم ساخت و ساز انبوه‎سازان در روستای زیارت به متخلفانی که از قانون تبعیت نمی‎کنند خدماتی تعلق نمی‎گیرد و اولویت گازکشی با کسانی است که در محدوده روستا قرار دارند.

وی ارائه خدمات در روستای زیارت را منوط به مشخص شدن وضعیت روستا دانست و عنوان کرد: در روستای زیارت با توجه به میزان جمعیت همچنین وسعت ساخت و سازی که داراست اگر به عنوان شهر گردشگری اعلام شود می‎توان نسبت به ارائه خدمات در آنجا اقدام کرد.

فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه ما برای منفعت کسی کار نمی‎کنیم تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه در ساخت و سازهای غیرمجاز باید با جدیت پیگیری شود.

گرزین با بیان اینکه خدمات شرکت گاز گلستان واقعا مایه مباهات و افتخار است یادآور شد: با اعلام آمادگی و مساعدت سنگدوینی مدیرعامل شرکت گاز گلستان قرار شد تا نسبت به سه فاز انتقال، انشعاب اصلی و علمک‎های داخل روستای زیارت اقدام شود که متاسفانه هنوز اعتبار بودجه مورد نظر ابلاغ نشده است.

وی با تصریح اینکه باید آسیب‎شناسی عملیات گازرسانی به روستای زیارت مورد بررسی قرار بگیرد خاطر نشان کرد: لازم است تا جاهایی که در معرض خطر قرار دارد مجددا تامین اعتبار شود.

فرماندار گرگان با بیان اینکه باید در فرهنگ مردم خدمات‎دهی انجام شود افزود: آسفالت روستاها یکی دیگر از مسائل و مشکلات مردم روستاست که باید مورد توجه قرار بگیرد.

گرزین متذکر شد: دخل و تصرف طبیعت در روستای زیارت حداقلی و حتی می‎توان گفت غیرقابل امکان است اما در بعضی مناطق که موانع طبیعی مانند صخره وجود دارد باید با شیوه‎های مناسبی که شرکت گاز استان اتخاذ می‎کند همراه باشد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول