اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان:

گیلان قطب آموزش چای و ابریشم کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان گفت: گیلان قطب آموزش چای و ابریشم با 20 نوع استاندارد در کشور شد.

گیلان قطب آموزش چای و ابریشم کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول شمشادی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر به مناسبت هفته مهارت اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های زیادی انجام شده است.

شمشادی، امروز را روز کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و افزود: در این راستا برنامه‌های زیادی به اجرا درآمده است.

این مسئول با اشاره به اینکه گیلان قطب آموزش چای و ابریشم کشور با 20 نوع استاندارد شده، تصریح کرد: تفاهمنامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با شرکت پرورش کرم ابریشم ایران و سازمان چای کشور در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش‌های وابسته به صنایع کشاورزی، صنایع تبدیلی، تکمیلی و غذایی و استفاده از تجارب و ظرفیت‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای امضا شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق این دو تفاهمنامه نیروهای خلاق و کارآمد در نوغانداری و چای در مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش می‌بینند و امکان تحصیلات تکمیلی آنها در مراکز آموزش علمی کاربردی نیز فراهم می‌شود.

به گفته شمشادی، با امضای تفاهمنامه همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با شرکت پرورش کرم ابریشم ایران و سازمان چای زمینه افزایش بهره‌وری بهتر نیروی کار روستایی‌ و تولید و فرآوری بهتر محصولات و ایجاد اشتغال فراهم می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان، از به‌روز رسانی 22 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان در سال جاری خبر داد.

این مسئول، در حمایت از طرح غنی‌سازی اوقات فراغت متذکر شد: 500 حرفه به صورت دولتی و 230 حرفه در آموزشگاه‌های خصوصی استان در حال انجام است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول